لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدل‌های ریفربیشد اپل واچ سری 3 در وب سایت رسمی اپل آماده عرضه شدند

مدل‌های ریفربیشد اپل واچ سری 3 در وب سایت رسمی اپل آماده عرضه شدند

 شرکت اپل از اولین روز این هفته اقدام به فروش مدل‌های ریفربیشد اپل واچ سری 3 در وب سایت فروشگاه آنلاین خود کرده است.

در وب سایت فروشگاه آنلاین رسمی اپل، تعدادی محدود از نسخه سلولار اپل واچ سری 3 ریفربیشد شده آماده فروش شده‌اند که قرار است با قیمتی ارزان‌تر از نسخه معمولی آن‌ها به فروش برسند. از آنجایی که محصولات شرکت اپل به ندرت با مشکلات فنی در ابتدای روند کاری خود مواجه می‌شوند، اپل تعدادی محدود از این محصولات را به صورت رسمی و با برچسب ریفربیشد آماده فروش کرده است.

عرضه مدل‌های ریفربیشد اپل واچ سری 3 در وب سایت رسمی اپل، می‌تواند نشانه‌ای از موجود شدن این محصولات در آینده نزدیک در بازار کشورهای دیگر و از جمله آن‌ها بازار ایران باشد.همان‌طور که گفته شد، مدل‌های ریفربیشد شده اپل واچ سری 3 با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند و به همین دلیل کاربرانی که تصمیم به خرید این محصولات با قیمتی پایین‌تر دارند، می‌توانند این مدل‌ها را خریداری کنند. گفتنی است که قیمت این محصولات تا 15 درصد نسبت به نسخه نو آن‌ها پایین‌تر خواهد بود.

لازم به یادآوری است که محصولات ریفربیشد لزوماً خراب یا دست دو به حساب نمی‌آیند؛ بلکه این محصولات در روند تولید و کنترل کیفیت، با مشکلات خاصی مواجه شده‌اند و برای بار دیگر به کارخانه برگشت خورده‌اند و در نهایت با رفع مشکل و تست‌های دوباره آماده فروش شده‌اند.مدل‌های ریفربیشد اپل واچ سری 3 در حال حاضر شامل اپل واچ‌های بدنه آلومینیومی با بند اسپرت می‌شود که 70 دلار ارزان‌تر از نسخه عادی و با قیمت 359 دلار به فروش می‌رسد. البته نسخه گران‌تر این محصول نیز با قیمت 549 دلار در وب سایت رسمی اپل آماده فروش شده است.

اپل معمولاً مدتی کوتاه پس از عرضه نهایی محصولات خود، مدل‌های ریفربیشد آن‌ها را با تضمین سلامت و اصالت در وب سایت خود، با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رساند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420