لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پیش از عرضه آیفون 6 و 6 پلاس از مشکل خم شدن آن‌ها خبر داشت

اپل پیش از عرضه آیفون 6 و 6 پلاس از مشکل خم شدن آن‌ها خبر داشت

در ادامه بخشی از یک پیگرد قانونی، مشخص شده که شرکت اپل پیش از عرضه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به بازار از مشکل خم شدن این تلفن‌های هوشمند خبر داشته است.

در دادگاهی که برای رسیدگی به مشکلات نمایشگر آیفون 6 و آیفون 6 پلاس و همچنین رابط لمسی آن‌ها برگزار شده بود، از اپل درخواست شد تا اسناد مربوط به تست، بررسی و کنترل کیفیت این تلفن‌های هوشمند را ارائه کند. در نهایت در اسناد ارائه شده مشخص شد که شرکت اپل از مشکل خم شدن این تلفن‌های هوشمند خبر داشته است؛ با این حال تا به امروز هیچ ادعایی در مورد این مسئله نکرده است.

قاضی این پرونده Lucy Koh بوده است که تا پیش از این به بسیاری از دادگاه‌های شرکت اپل رسیدگی می‌کرده است و اسناد جدید به درخواست او منتشر شده است. این اسناد مشخص کرده‌اند که آیفون 6 نزدیک به 3.3 برابر احتمال خم شدن بیشتری نسبت به آیفون 5 اس دارند. در عین حال آیفون 6 پلاس تا 7.2 برابر احتمال خم شدن بیشتری نسبت به آیفون 5 اس دارد.

اپل در دادگاه اعلام کرده که پیش از عرضه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس از این دو تلفن هوشمند تست‌های قدرت و دوام گرفته است و طی این تست‌ها مشخص شده که خم شدن این محصولات، «پدیده‌ای به‌شدت نادر» به حساب میاید.

باوجود ادعاهای مطرح شده توسط اپل، بسیاری از کاربران آیفون 6 و نسخه پلاس آن در سال 2014 با مشکلات قابل توجهی در این زمینه مواجه شده بودند. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در آن زمان تست‌های مختلفی را روی این تلفن‌های هوشمند انجام داده بودند که طی آن مشخص شده بود که آیفون 6 پلاس حتی با فشار دست نیز احتمال خم شدن دارد. در این میان، شرکت اپل برای رفع خرابی‌های ناشی از این مشکل، 149 دلار هزینه از کاربران دریافت کرده است.

باوجود این اطلاعات، هنوز معلوم نیست که Lucy Koh به عنوان قاضی این پرونده چه حکمی را برای شرکت اپل صادر می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373