لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از آی او اس 12 انتظار داشت

هر آنچه باید از آی او اس 12 انتظار داشت

بر اساس برنامه زمان بندی شده، شرکت اپل باید تا هفته آینده و در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018، از آی او اس 12 رونمایی کند.

در این میان بسیاری از تحلیل گران لیست‌های مختلفی از قابلیت‌های احتمالی ارائه شده در این نسخه از سیستم عامل دستگاه‌های همراه شرکت اپل را منتشر کرده است. از طرفی برخی از افراد بر این باور هستند که اپل در آی او اس 12 قابلیت‌های زیادی را ارائه نخواهد کرد؛ بلکه به‌جای آن روی بهبود تجربه کاربری و رفع باگ‌های موجود در آی او اس 11 تمرکز خواهد کرد. به عقیده این افراد، اپل تصمیم دارد تا عرضه قابلیت‌های جدید خود برای آیفون‌ها و آیپدها را تا زمان معرفی آی او اس 13 در سال 2019 به تعویق بیاندازد.

با وجود این احتمالات و شنیده‌ها، بسیاری از کاربران و توسعه دهندگان انتظارات زیادی را در مورد ای او اس 12 و قابلیت‌های ارائه شده در آن مطرح کرده‌اند که در ادامه به برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت:

تغییرات رابط کاربری:

1.حالت Split Screen برای آیفون: این قابلیت از آی او اس 11 برای آیپدها ارائه شده است. با این حال بسیاری از کاربران آیفون‌ها نیز خواهان اجرای دو اپلیکیشن به صورت هم‌زمان در تلفن هوشمند خود هستند.
2.شخصی سازی بیشتر: بدون شک رابط کاربری آی او اس بسیار کاربردی و زیبا است. با این حال بسیاری از توسعه دهندگان خواهان ارائه قابلیت‌های شخصی سازی بیشتر هستند.
3.حالت Desktop mode: در برخی از تلفن‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و ویندوز فون، امکان تبدیل اسمارت فون به یک دستگاه دسکتاپ از طریق اتصال به یک داک وجود دارد. برخی از کاربران خواهان ارائه چنین قابلیتی در آیفون‌ها هستند. البته ارائه چنین قابلیتی توسط اپل در آیفون‌ها بعید به نظر می‌رسد.
4.بهبود طراحی رابط تغییر حجم صدا: در زمان تغییر حجم صدا، رابط گرافیکی مربوط به آن دقیقاً در وسط نمایشگر نشان داده می‌شود که این مسئله زیاد مطلوب نیست. پیش بینی می‌شود که اپل در آی او اس 12 رابط تغییر صدا را به بخش بالا انتقال دهد و اندازه آن را نیز کوچک‌تر کند.
5.حذف shake to undo: اپل می‌تواند این قابلیت را از آیفون‌ها حذف کند. بسیاری از کاربران از تغییرات ناگهانی که از تکان خوردن‌های غیرعمدی در آیفون‌ها به وجود میاید ناراضی هستند.
بهبود اپلیکیشن‌ها:
1.کنترل هرچه بهتر دوربین توسط اپلیکیشن‌ها : اپلیکیشن‌ها با قابلیت کنترل هر چه بهتر دوربین می‌توانند عکس‌های با کیفیت‌تری ثبت کنند.
2.تنظیم نسبت ابعادی دوربین: به احتمال زیاد نسبت ابعادی آیفون‌ها در امسال همانند آیفون ایکس تغییر قابل توجهی می‌کند. این مسئله لزوماً نباید به معنای تغییر نسبت ابعادی تصاویر ثبت شده توسط دوربین نیز باشد. به همین دلیل ممکن است اپل امکان تغییر این فاکتور در عکس‌ها را ارائه دهد.
تغییرات مخصوص آیپد:
1.پشتیبانی از ماوس در آیپد: آیپد پروهای شرکت اپل بدون شک یکی از بهترین دستگاه‌های هیبریدی موجود در بازار هستند که می‌توانند کاربر را به طور هم‌زمان از داشتن لپ تاپ و تبلت دیگر بی‌نیاز کند. این دستگاه‌ها از همین حالا به کیبورد و قلم استایلوس متصل می‌شوند. در این میان خالی از لطف نیست که اگر اپل در آی او اس 12 امکان اتصال ماوس را به آیپد پروها بیاورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420