لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کابل تبدیل جدید بلکین کاربران را از داشتن دانگل‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند

کابل تبدیل جدید بلکین کاربران را از داشتن دانگل‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند

شرکت بلکین به تازگی از یک کابل تبدیل جدید در وب سایت رسمی خود رونمایی کرده است که کاربران آیفون‌های جدید را از همراه داشتن دانگل‌های متعدد بی‌نیاز می‌کند.

اپل از زمان عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس جک 3.5 میلی متری خروجی صدا را از تلفن‌های هوشمند خود حذف کرد. استدلال اپل برای حذف این درگاه این بود که در دستگاه‌های مدرنی نظیر آیفون‌ها نباید درگاه‌های آنالوگ تعبیه شود و به‌جای آن کاربران باید از درگاه دیجیتال لایتنینگ استفاده کنند. علاوه بر این، اپل اعلام کرد که با حذف این درگاه، موفق شده تا آیفون‌های جدید را با ضخامت کمتری تولید کند.

تصمیم به حذف جک 3.5 میلی متری در آیفون‌های جدیدتر نظیر آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس نیز ادامه پیدا کرد. در عین حال، به نظر می‌رسد که اپل در سال جدید برای تولید آیفون‌های 2018 نیز تصمیمی برای تعبیه این درگاه ندارد. اپل یک کابل تبدیل لایتنینگ به مادگی جک 3.5 میلی متری را در بسته بندی آیفون‌های 2016 و 2017 ارائه داد. با این حال شایعات تأکید دارند که در بسته بندی آیفون‌های 2018 این کابل تبدیل نیز حذف خواهد شد.

در این میان بلکین از یک کابل تبدیل جدید در وب سایت خود رونمایی کرده است که کاربران را از همراه داشتن کابل AUX برای اتصال آیفون به سیستم‌های صوتی مختلف بی‌نیاز می‌کند. کاربران با استفاده از کابل جدید بلکین می‌توانند بدون استفاده هم‌زمان از دو یا چند کابل از یک کابل به صورت مستقیم برای پخش محتوای صوتی آیفون در سیستم‌های صوتی خانگی و اتومبیل‌ها و همچنین کامپیوترها استفاده کنند.

این کابل با قیمت 29.99 دلار و 34.99 دلار بر حسب طول دستگاه آماده عرضه شده است. این کابل، تنها برای انتقال صدا ساخته شده است و تجهیزات لازم برای دریافت صدا از طرف آیفون را ندارد.

برای مشاهده محصولات برند بلکین به این لبنک مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420