لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پرتال جدید اپل به کاربران امکان دانلود تمامی اطلاعات را می‌دهد

پرتال جدید اپل به کاربران امکان دانلود تمامی اطلاعات را می‌دهد

شرکت اپل از چند ساعت پیش از یک پرتال جدید در وب سایت خود رونمایی کرد که کاربران از طریق آن می‌توانند تمامی اطلاعات شخصی خود را که در اپل آیدی ذخیره کرده‌اند را دانلود کنند.

محتوای قابل دانلود در این پرتال شامل اطلاعات شخصی اپل آیدی، فعالیت‌های داخل اپ استور، تاریخچه Apple Care و محتوای ذخیره شده در سرویس ابری آیکلاود می‌شود. این پرتال در حال حاضر تنها برای کاربرانی که از اپل آیدی کشورهای اروپایی پشتیبانی می‌کند و قرار است تا پایان ماه جاری میلادی برای تمامی کاربران نیز ارائه شود.

علاوه بر این، اپل در این پرتال امکان حذف حساب‌های کاربری اپل آیدی به صورت موقت و دائمی را نیز ارائه داده است. این ابزار آنلاین به مشتریان محصولات شرکت اپل امکان مدیریت کامل بر حساب کاربری خود را می‌دهد. کاربران با ورود اطلاعات اپل آیدی و در نهایت لاگین کردن در این پرتال آنلاین، محتوای مختلف نظیر مخاطبین، تقویم، یادداشت‌ها، بوک مارک‌ها، یادآورها، عکس‌ها و اسناد را به ‌طور کامل دانلود کنند.

اپل در بیانیه حریم خصوصی خود که پس از ارائه این پرتال به‌روزرسانی شده است، اعلام کرده که این شرکت همچنان اطلاعات مربوط به رفتار کاربران در سرویس اپل موزیک و Game Center و تاریخچه اپ استور را برای خود ذخیره می‌کند تا از این اطلاعات برای بهبود کیفیت کاربری سرویس‌ها استفاده کند.

در این پرتال کاربران تنها اطلاعات شخصی خود را می‌توانند دانلود کنند. علاوه بر این، ساخت لینک دانلود برای برخی از اطلاعات نظیر تصاویر که حجم زیادی دارند و برای مدت زمان طولانی در حساب کاربری ذخیره شده‌اند، زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.

کاربرانی که از اپل آیدی‌های اروپایی استفاده می‌کنند، از همین حالا می‌توانند با مراجعه به این لینک، به پرتال جدید اپل برای دانلود اطلاعات شخصی خود مراجعه کنند. گفتنی است که کاربرانی که از اپل آیدی آمریکا و دیگر کشورها استفاده میکنند باید تا یک ماه دیگر برای استفاده از این سرویس صبر کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420