لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استارباکس در ارائه سرویس پرداخت موبایل موفق‌تر از اپل عمل کرده است

استارباکس در ارائه سرویس پرداخت موبایل موفق‌تر از اپل عمل کرده است

 نتایج یک گزارش آماری به تازگی پیش بینی کرده است که تا پایان سال 2018 بیش از 23.4 میلیون تراکنش از طریق سرویس‌های پرداخت موبایل استارباکس در آمریکا انجام خواهد شد.

این گزارش توسط شرکت eMarketer منتشر شده است که در آن مشخص شده که تعداد تراکنش‌های مالی سرویس پرداخت استارباکس از سرویس‌های مشابه نظیر اپل پی، گوگل پی و سامسونگ پی نیز بهتر عمل کرده است. استارباکس نیز ادعا کرده که در حال حاضر بیش از 12 درصد از کل تراکنش‌های مالی در سه ماهه ابتدایی سال 2018 را در اختیار خود داشته است.

بر اساس پیش بینی‌های eMarketer استارباکس تا سال 2022 تعداد تراکنش‌های مبتنی بر سرویس پرداخت موبایل خود را به 29.8 میلیون در هر سال خواهد رساند. علاوه بر این، پیش بینی یاد شده حاکی از آن است که احتمالا شرکت گوگل تا سال 2022 تنها 14.9 میلیون و سامسونگ 13.2 میلیون تراکنش مالی را در آمریکا خواهند داشت.در عین حال، eMarketer بر این باور است که سرویس پرداخت شرکت اپل به عنوان دومین سرویس پرداخت محبوب مبتنی بر موبایل در آمریکا است و به همین دلیل اپل پی تا 4 سال دیگر به 27.5 میلیون تراکنش در هر سال خواهد رسید.

به عقیده تحلیلگران، یکی از مهم‌ترین علت‌های موفقیت سرویس پرداخت استارباکس نسبت به دیگر سرویس‌های پرداخت موبایل، به دلیل کراس پلتفرم بودن آن است. این در حالی است که سرویس‌های مشابه نظیر اپل پی تنها از طریق دستگاه‌های تولید شده توسط این کمپانی قابل استفاده است و در عین حال سامسونگ پی تنها از طریق تلفن‌های هوشمند گلکسی و ساعت‌های هوشمند این کمپانی کره‌ای قابل استفاده خواهد بود.

با این وجود به نظر می‌رسد که افزایش امنیت قابل توجه دستگاه‌های شرکت اپل باعث شده تا کاربران بیشتری به سرویس پرداخت اختصاصی این کمپانی اعتماد کنند و میزان تراکنش‌های اپل پی را افزایش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373