لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید انبوه تراشه A12 به کار رفته در آیفون‌های 2018 شروع شد

تولید انبوه تراشه A12 به کار رفته در آیفون‌های 2018  شروع شد

بر اساس گزارش‌های رسیده از شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید کننده قطعات آیفون، فرایند تولید انبوه بسیاری از قطعات مورد نیاز برای سری 2018 این تلفن‌های هوشمند به پایان رسیده است و در آینده‌ای نزدیک اپل خود را برای اسمبل و بسته بندی این محصولات آماده می‌کند.

در این میان کارخانه تایوانی TSMC از همین حالا فرایند تولید انبوه تراشه A12 مورد نیاز برای آیفون‌های پرچم‌دار امسال را شروع کرده است. اپل تصمیم دارد تا در سال جدید، تراشه A12 را به عنوان جایگزینی مناسب‌تر برای تراشه 10 نانومتری A11 Bionic معرفی کند. A12 به عنوان اولین تراشه 7 نانومتری شناخته می‌شود که اپل از آن برای تولید تلفن‌های هوشمند خود استفاده کرده است.

TSMC اعلام کرده که تراشه A12 به لطف طراحی 7 نانومتری، تا 20 درصد سرعت پردازش بیشتر و تا 40 درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت. کاهش ابعاد پردازنده به تراشه جدید آیفون‌ها کمک کرده تا میزان مصرف انرژی و همچنین تولید حرارت آن‌ها به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند.

بر اساس شایعات، اپل در سال جدید به غیر از آیفون اس ای 2018 از 3 مدل تلفن هوشمند جدید با قابلیت‌های ویژه رونمایی می‌کند. این تلفن‌های هوشمند شامل دو نسخه پرچم‌دار با سایز 5.8 و 6.5 می‌شود که به ‌طور حتم با پردازنده A12 و پنل نمایشگر اولد تولید خواهند شد.

علاوه بر این، اپل نسخه 6.1 اینچی آیفون‌های 2018 را به عنوان یک تلفن هوشمند میان رده و با نمایشگر ال سی دی به همراه سیستم احراز هویت فیس آیدی معرفی می‌کند که به‌ احتمال زیاد از پردازنده A11 Bionic که تا پیش از این در آیفون ایکس و آیفون 8 و 8 پلاس تعبیه شده بود، استفاده خواهد کرد. شایعات تأکید دارند که آیفون 6.1 اینچی همچنین از قابلیت تاچ سه بعدی یا همان 3D Touch بی‌بهره خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420