لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پخش زنده WWDC 2018 را تائید کرد

اپل پخش زنده WWDC 2018 را تائید کرد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش، تائید کرد که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال (WWDC 2018) به صورت زنده و از منابع رسمی و تائید شده این شرکت پخش خواهد شد.

بر همین اساس، پخش زنده کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC 2018) از طریق اپلیکیشن WWDC، وب سایت رسمی اپل و همچنین اپلیکیشن اختصاصی اپل تی وی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این کنفرانس قرار است در روز 4 ژوئن 2018 معادل با 14 خرداد 1397 برگزار شود.

بر اساس شایعات، اپل تصمیم دارد تا در جریان این کنفرانس علاوه بر معرفی نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های اختصاصی خود، از محصولاتی نظیر هوم پاد ارزان قیمت و مک بوک ایر رونمایی کند. دستیار هوشمند صوتی سیری به تازگی اطلاعاتی در مورد این رویداد فاش کرده است که طی آن مشخص شده که اپل در این رویداد احتمالاً از یک اسپیکر هوشمند دیگر رونمایی می‌کند. سیری همچنین ادعا کرده که در جریان WWDC 2018 مجهز به صدایی جدید خواهد شد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این دستیار هوشمند سیری پس از برگزاری رویداد جدید اپل مجهز به برخی از زبان‌های پرکاربرد دیگر شود.

تا پیش از این، برخی از شنیده‌ها حاکی از آن بود که اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک، از یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر سیری، تحت برند بیتس رونمایی کند. شایعات دیگر بر این باور هستند که اپل در جریان این رویداد از محصولاتی نظیر آیفون اس ای 2018 و مک بوک ایر نیز رونمایی می‌کند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که فرایند تولید انبوه دو محصول آیفون اس ای 2018 و مک بوک ایر به عنوان تلفن هوشمند و لپ تاپ میان رده این شرکت به پایان رسیده است و اپل خود را برای رونمایی و عرضه نهایی آن‌ها آماده کرده است. اپل در جریان کنفرانس هفتم فروردین از آیپد نسل ششم با قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل رونمایی کرد. تحلیلگران بر این باور هستند که این محصول، در حقیقت اولین قدم اپل برای رونمایی از سری محصولات ارزان قیمت در سال 2018 است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420