لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن کنترل نوجوانان TeenSafe اطلاعات مربوط به اپل آیدی یک میلیون دستگاه را فاش کرد

اپلیکیشن کنترل نوجوانان TeenSafe اطلاعات مربوط به اپل آیدی یک میلیون دستگاه را فاش کرد

یکی از اپلیکیشن‌های فعال در زمینه کنترل نوجوانان توسط والدین، اطلاعات مربوط به بیش از یک میلیون آیفون و آیپد را فاش کرده است.

بر اساس گزارش اخیر ZDNet، اپلیکیشن TeenSafe که در میان والدین به منظور کنترل نحوه کاربری نوجوانان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است به تازگی با یک نشت بزرگ اطلاعات مواجه شده است. بر اساس این گزارش، اطلاعات فاش شده از این اپلیکیشن شامل یک فایل خام تکست می‌شود که شامل پسورد اپل آیدی بیش از یک میلیون دستگاه مبتنی بر آی او اس است.

ZDNet ادعا کرده که اپلیکیشن TeenSafe از سرویس پلتفرم وب آمازون به صورت رمزنگاری نشده استفاده کرده است که به همین دلیل، تمامی افرادی که به این پلتفرم دسترسی داشته باشند، قادر خواهند بود تا به اطلاعات حیاتی کاربران دسترسی داشته باشند.

نشت اطلاعاتی، علاوه بر افشای پسورد اپل آیدی کاربران، اطلاعات مربوط به آدرس ایمیل آن‌ها را نیز در اختیار عموم گذاشته است. این اطلاعات شامل اپل آیدی والدین و نوجوانان نیز می‌شود.

علاوه بر آدرس ایمیل و پسورد اپل آیدی، برخی از گزارش‌ها حامی از افشا اطلاعات حیاتی و شخصی نظیر تصاویر، لیست مخاطبین و پیام‌ها را داده‌اند که این مسئله باعث شده تا امنیت کاربران با خطرهای جدی مواجه شود. توسعه دهندگان TeenSafe اعلام کرده‌اند که اغلب کاربرانی که سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای را برای اپل آیدی خود فعال نکرده‌اند، با نشت اطلاعاتی جدی‌تر مواجه شده‌اند.

TeenSafe در مدت کوتاهی پس از انتشار این خبر، سرورهای خود را از دسترسی خارج کرده است با این وجود، اطلاعات مربوط به 10200 کاربر در سه ماه گذشته از طریق این حفره امنیتی فاش شده است.

در این میان، شرکت اپل هنوز در مورد افشای این نشت اطلاعاتی ادعایی را مطرح نکرده است و هنوز معلوم نیست که این شرکت چه تمهیداتی را برای امنیت هر چه بیشتر کاربران در نظر خواهد گرفت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420