لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً نسل بعدی هوم پاد را با برند بیتس تولید می‌کند

اپل احتمالاً نسل بعدی هوم پاد را با برند بیتس تولید می‌کند

 شایعات جدید ادعا کرده‌اند که اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک، یک هوم پاد ارزان قیمت را با برند بیتس تولید کند.

گزارش‌های مالی اخیر بر این ادعا هستند که هوم پاد میزان فروش بسیار کمی داشته است. با این حال به نظر می‌رسد که اپل تصمیمی برای کنار گذاشتن این محصول ندارد و این کمپانی قصد دارد تا یک بار دیگر شانس خود را درزمینهٔ اسپیکرهای هوشمند امتحان کند. بر اساس بررسی تحلیل گران، مسائلی نظیر قیمت بالا و دشوار بودن روند راه اندازی هوم پاد از دلایل اصلی کاهش میزان فروش هوم پاد بوده است.

اما حالا یک منبع آگاه در شرکت‌های عضو زنجیره تأمین شرکت اپل، این کمپانی تصمیم دارد تا یک هوم پاد جدید را با قیمت 199 دلار تولید کند. این خبر اولین بار توسط وب سایت Sina منتشر شده و طی آن مشخص شده است که هوم پاد ارزان قیمت تحت برند بیتس تولید و عرضه خواهد شد.

اپل از همین حالا رایزنی‌های لازم را با شرکت MediaTek برای تأمین قطعات لازم این محصول انجام داده است. بر همین اساس، مشخص شده است که مدیاتک به عنوان اصلی‌ترین شرکت فعال درزمینهٔ تأمین قطعات هوم پاد ارزان قیمت فعالیت خواهد کرد.

مهم‌ترین خصوصیت این محصول در نحوه برند گذاری آن خلاصه می‌شود. بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا این محصول را با برند بیتس تولید. اپل از اوت 2014 رسماً بیتس را به تصاحب خود در آورد و پس از آن، محصولات بیتس به عنوان زیر شاخه‌ای فرعی از محصولات اصلی اپل به فروش می‌رسند.

اپل در حدود 4 سال گذشته همواره تلاش کرده تا بیتس را به عنوان یک برند رده بالا و موفق درزمینهٔ تولید محصولات صوتی سازگار با دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس و مک او اس به دنیا معرفی کند. بر همین اساس، می‌توان مطمئن بود که عرضه یک اسپیکر هوشمند با برند بیتس می‌تواند علاوه بر افزایش موفقیت سیری و هوم پاد، به برند بیتس و محصولات مبتنی بر آن نیز کمک کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420