لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: اجرای اپلیکیشن‌های 32 بیت در نسخه‌های جدید مک او اس

آموزش: اجرای اپلیکیشن‌های 32 بیت در نسخه‌های جدید مک او اس

 در جریان کنفرانس WWDC 2017 اپل اعلام کرد که macOS High Sierra آخرین سیستم عامل کامپیوترهای مک خواهد بود که از اپلیکیشن‌های 32 بیتی پشتیبانی می‌کند.

در عین حال، شرکت اپل از ماه گذشته اقدام به ارسال اخطار به کاربران و توسعه دهندگان کرده است تا اپلیکیشن‌های 32 بیت را از دستگاه‌های خود حذف کنند. نسخه بعدی مک او اس که قرار است در جیان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال معرفی شود، دیگر از اپلیکیشن‌های 32 بیتی پشتیبانی نمی‌کند.

در این میان، بسیاری از کاربران هنوز از برخی اپلیکیشن‌های کاربردی که در پلتفرم 32 بیت تولید شده‌اند، استفاده می‌کنند و تمایلی به مهاجرت به اپلیکیشن‌های جدید و 64 بیتی ندارند. حتی برخی از اپلیکیشن‌های 32 بیتی برای کارکرد بسیاری از کاربران حیاتی به حساب میایند و کاربران باید از آن‌ها برای انجام کارهای حرفه‌ای و شخصی خود استفاده کنند.

در این میان، عدم آپدیت به نسخه‌های جدید باعث ایجاد مشکلات مختلفی می‌شوند. نسخه‌های جدید مک او اس از لحاظ اجرای نرم افزارها عملکرد سریع‌تر و روان‌تری دارند و در عین حال بسیاری از آپدیت‌های امنیتی در آن‌ها لحاظ شده است. به همین دلیل، به روز رسانی و نصب نسخه‌های جدید مک او اس، امری ضروری به حساب خواهد آمد.

اجرای اپلیکیشن‌های 32 بیت در نسخه‌های جدید مک او اس

پس از به روز رسانی که مک او اس های جدید، دیگر امکان اجرای اپلیکیشن‌های 32 بیت به صورت عادی وجود ندارد. به همین دلیل باید از روش‌های غیرمستقیم برای اجرای آن‌ها استفاده کرد. برای این منظور، بسیاری از افراد حرفه‌ای، استفاده از ابزارهای مجازی ساز را پیشنهاد داده‌اند.

اپلیکیشن‌هایی نظیر VMWare Fusion یا Parallels Desktop می‌توانند به کاربر برای اجرای یک نسخه قدیمی از مک او اس به صورت مجازی کمک کنند. کاربران پس از نصب این نسخه‌ها، خواهند توانست اپلیکیشن‌های 32 بیتی خود را همانند قبل در دستگاه‌ها کامپیوتر خود اجرا کنند.

کاربران می‌توانند نسخه‌های Mac OS X 10.7 Mavericks, Mac OS X 10.8 Yosemite, Mac OS X 10.9 El Capitan, Mac OS X 10.10 Sierra را به صورت مجازی در دستگاه‌های خود اجرا کنند

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420