لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

God Of War همچنان در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن 4

God Of War همچنان در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن 4

 پس از گذشت یک ماه، همچنان سونی به عنوان انتشار دهنده بازی God Of War با موفقیت‌های پی در پی مواجه شده است.

این شرکت ادعا کرده که تنها در سه روز اول انتشار این بازی، نزدیک به 3.1 میلیون نسخه از آن را به فروش رسانده است و God Of War جدید در حال حاضر محبوب‌ترین بازی پلی استیشن به حساب میاید. موفقیت قابل توجه «خدای جنگ» زمانی مشخص می‌شود که میزان فروش آن را با بازی‌های محبوب نظیر Uncharted 4 مقایسه کنیم.

Uncharted 4 که تا پیش از این عنوان محبوب‌ترین بازی اختصاصی پلی استیشن 4 را به یدک می‌کشید، تنها 2.7 میلیون نسخه در هفته اول انتشار فروخت؛ اما حالا کریتوس به همراه شخصیت‌های اسطوره‌ای و افسانه‌ها و چالش‌های حول محور آن‌ها محبوبیت بیشتری نسبت به بازی‌های دیگر در میان کاربران پلی استیشن 4 پیدا کرده‌اند.

بسیاری از تحلیل گران بر این باور هستند که روند افزایش فروش بازی God Of War در صورت ادامه می‌تواند جایگاه بسیاری از بازی‌های پر فروش در سراسر دنیا را کنار بزند و به صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های ویدئویی دنیا تبدیل شود. بر اساس این پیش بینی‌ها، God Of War نهایتاً تا پایان نیمه اول سال جاری میلادی، میزان فروش بازی‌های مهمی نظیر Far Cry 5، Call of Duty: WWII و Destiny 2 را کنار خواهد زده و به صدر جدول بازی‌های پرفروش در تمامی کنسول‌ها تبدیل خواهد شد. این مسئله زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که God Of War تنها به پلی استیشن 4 محدود خواهد بود و کاربران کنسول‌های دیگر به آن دسترسی نخواهند داشت.

بدون شک تلاش سونی برای ساخت بازی‌های اختصاصی، باعث شده تا علاوه بر افزایش محبوبیت پلی استیشن 4 در میان دیگر کنسول‌های بازی نظیر ایکس باکس وان، باعث موفقیت این دسته از محصولات دیجیتالی در مقایسه با دیگر بازی‌هایی که به‌صورت مشترک برای پلی استیشن و ایکس باکس وان ارائه می‌شوند نیز افزایش یابد.

راهنمای استفاده و خرید گیفت کارت

خواننده گرامی در صورت نیاز به خرید گیفت کارت psn برای psn پلاس و همچنین آموزش استفاده از آن می توانید ازطریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه نمایید.

خرید گیفت کارت psn

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420