لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغ ویدیویی سامسونگ، برای بار دیگر آیفون‌ها را به باد تمسخر گرفت

تبلیغ ویدیویی سامسونگ، برای بار دیگر آیفون‌ها را به باد تمسخر گرفت

شرکت سامسونگ به تازگی یک ویدیوی تبلیغاتی جدید را منتشر کرده است و طی آن کاهش سرعت پردازش آیفون‌ها به دلیل ضعف باتری را مورد تمسخر قرار داده است.

در این ویدیو، یک کاربر آیفون 6 نشان داده می‌شود که از کند بودن تلفن هوشمند خود ابراز نارضایتی می‌کند. سامسونگ در ابتدای این ویدیو نشان می‌دهد که تلفن‌های هوشمند یک ابزار مهم برای کارهای روزانه هستند و عدم پاسخگویی آن‌ها باعث ایجاد مشکلات متعدد برای افراد می‌شود.

در این میان، شخصیت اول این ویدیوی تبلیغاتی به خاطر کند بودن آیفون 6 مشکلات بسیار زیادی در زندگی روزمره خود پیدا می‌کند. او در میانه این ویدیوی یک دقیقه‌ای پیامی را از مادرش دریافت می‌کند و از او پرسیده می‌شود که آیا هنوز آز آیفون 6 قدیمی استفاده می‌کند یا خیر

او در نهایت به خاطر کند بودن سرعت دستگاه خود به اپل استور مراجعه می‌کند و این مسئله را با یکی از کارکنان در میان می‌گذارد. در نهایت شخصی که در اپل استور کار می‌کند به او می‌گوید که مشکل یاد شده به دلیل پایان یافتن عمر مفید باتری است که باعث کاهش سرعت دستگاه نیز شده است. سامسونگ در این بخش از ویدیو، حتی بخش Power Management ارائه شده در آی او اس 11.3 را نیز مورد تمسخر قرار می‌دهد. در نهایت شخصیت اول این ویدیوی تبلیغاتی تصمیم می‌گیرد تا به گلکسی اس 9، به عنوان جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ مهاجرت کند و آیفون 6 خود را کنار بگذارد.

یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که در این ویدیوی تبلیغاتی گنجانده شده است، تصویر فردی است که نوع آرایش موهای او شباهت بسیاری به فرو رفتگی آیفون ایکس دارد. این شخصیت تا پیش از این نیز در ویدیوهای تبلیغاتی سامسونگ برای مسخره کردن طراحی آیفون ایکس حضور پیدا کرده بود. در حقیقت این فرد نمادی از آیفون ایکس است که به همراه پسر بچه‌اش، در زیر باران چتر به دست گرفته‌ است. در این بخش از ویدیو، سامسونگ احتمالاً قصد داشته تا آیفون ایکس را به دلیل عدم مقاومت کامل در برابر نفوذ آب مورد انتقاد قرار دهد.

چند وقتی است که سامسونگ با تولید این دسته از ویدیوهای تبلیغاتی اقدام به تخریب آیفون‌ها در برابر گلکسی‌ها گرفته است که در عین حال با انتقادهای بسیار زیادی نیز مواجه شده است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420