لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش جهانی هوم پاد در سه ماهه ابتدایی 2018 به شش‌صد هزار واحد رسید

فروش جهانی هوم پاد در سه ماهه ابتدایی 2018 به شش‌صد هزار واحد رسید

گزارش‌های تخمینی منتشر شده از میزان فروش هوم پاد نشان می‌دهد که اپل در سه ماهه ابتدایی 2018، نزدیک به شش‌صد هزار واحد از این اسپیکر هوشمند را به فروش رسانده است.

گزارش Strategy Analytics که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد که اپل با فروش این تعداد هوم پاد، تنها توانسته شش درصد از بازار اسپیکرهای هوشمند در سراسر جهان را از آن خود کنند. این در حالی است که دو شرکت آمازون و گوگل به صورت مشترک و به طور کامل بازار اسپیکرهای هوشمند را در اختیار خود گرفته‌اند.

آمازون در بازه زمانی یاد شده بیش از 4 میلیون اسپیکر اکو با دستیار هوشمند صوتی الکسا را به فروش رسانده است و در حال حاضر 43.6 درصد از سهم بازار این محصولات را در اختیار دارد. از طرف دیگر، گوگل با فروش 2.4 میلیون اسپیکر هوم، در حال حاضر 26.5 درصد از بازار اسپیکرهای هوشمند را در اختیار خود دارد. در این میان، اپل با فروش 600 هزار واحد در مقام سوم و شرکت شیائومی با فروش 200 هزار واحد در مقام چهارم قرار گرفته‌اند.

اپل در زمان عرضه هوم پاد در بهمن ماه سال گذشته، انتظار داشت تا در مدت کوتاه شش ماهه، بتواند سهم قابل توجهی از بازار اسپیکرهای هوشمند را از آن خود کند. این در حالی است که تنها یک ماه پس از عرضه هوم پاد، فروش این محصول در بازار جهانی با کاهش قابل توجهی همراه شد. بسیاری از تحلیل گران ادعا کرده‌اند که مشکلات مربوط به نصب و راه اندازی این محصول در کنار عدم هوشمندی کامل سیری و همچنین محدود بودن این اسپیکر هوشمند به سرویس‌های اختصاصی شرکت اپل باعث شده تا میزان فروش هوم پاد نسبت به محصولاتی نظیر آمازون اکو و گوگل هوم کاهش قابل توجهی داشته باشد.

David Watkins مدیر Strategy Analytics در یادداشت خود همچنین اعلام کرده که گوگل و آمازون از همین حالا بیش از 70 درصد از بازار اسپیکرهای هوشمند در سطح جهان را از آن خود کرده‌اند. این در حالی است که میزان فروش اسپیکرهای هوشمند این دو کمپانی نسبت به سه ماهه پایانی 2017 کاهش قابل توجهی داشته است و در این بازه نزدیک به 14 درصد ریزش داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373