لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیفا خود را برای استفاده از واقعیت مجازی در جام جهانی 2018 آماده می‌کند

فیفا خود را برای استفاده از واقعیت مجازی در جام جهانی 2018 آماده می‌کند

 فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تصمیم دارد تا برای اولین بار در تاریخ بازی‌های جام جهانی، از سیستم HDR و UHD برای فیلم برداری تمامی 64 مسابقه استفاده کند.

فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده است که در جام جهانی روسیه 2018 از امکاناتی ویژه و فناوری‌های نوین استفاده خواهد کرد تا از طریق آن، تصاویر 360 درجه بازی‌ها را با استفاده از فناوری واقعیت افزوده به کاربران ارائه دهد.

بر همین اساس، هر یک از بازی‌هایی که قرار است در این تورنمنت اجرا شود، با 37 دوربین مختلف فیلم برداری می‌شوند. 8 دوربین با کیفیت UHD/HDR و 1080p/SDR با خروجی دوگانه، 8 دوربین با کیفیت 1080p/HDR و 1080p/SDR با خروجی دوگانه و 8 دوربین سوپر اسلوموشن و 2 دوربین اولترا موشن برای پوشش تصویری این مسابقات به کار گرفته می‌شود.

خبر تصمیم فیفا برای استفاده از فناوری‌های نوین از اکتبر سال 2017 (مهر 1396) منتشر شده است. فیفا تصمیم دارد تا پوشش تصویری بازی‌های جام جهانی را با تمامی کیفیت‌ها، شامل 1080i، 1080p و UHD HDR در اختیار تمامی بینندگان سراسر دنیا قرار دهد.

جام جهانی فوتبال یکی از پر بیننده‌ترین تورنمنت‌ها و رویدادهای جهانی است که جمعیت بسیار زیادی از سراسر جهان آن را دنبال می‌کنند. به همین دلیل، فیفا به عنوان مسئول برگزاری این رویداد جهانی، همواره از جدیدترین فناوری‌ها برای پوشش تصویری این مراسم استفاده می‌کند.

بر همین اساس، با برگزاری جام جهانی 2018 روسیه کاربران در سراسر دنیا خواهند توانست با استفاده از دستگاه‌های هوشمند خود، علاوه بر مشاهده بازی‌ها با کیفیت بسیار بالا، به پوشش تصویری بازی‌ها به صورت واقعیت مجازی نیز دسترسی داشته باشند.

پوشش تصویری بازی‌های جام جهانی فوتبال 2018 همانند هر سال، از طریق رسانه‌هایی که مجوز انتشار این محتواهای تصویری را دریافت کرده‌اند، ارائه خواهند شد. کاربران باید به یاد داشته باشند که برای دسترسی به این فناوری، کافی است از هدست‌های واقعیت مجازی تائید شده برای مشاهده بازی‌ها استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420