لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه آیفون‌های 2018 با آداپتورهای فست شارژ برای بار دیگر تائید شد

عرضه آیفون‌های 2018 با آداپتورهای فست شارژ برای بار دیگر تائید شد

شایعات مربوط به عرضه آیفون‌های 2018 با آداپتورهای فست شارژ برای بار دیگر تائید شده است و یک منبع خبری دیگر در مورد این اقدام اپل، ادعاهایی را مطرح کرده است.

بر اساس شایعات پیشین، شرکت اپل تصمیم دارد تا در بسته بندی آیفون‌های 2018 از آداپتورهای فست شارژ استفاده کند تا کاربران به صورت پیش‌فرض بتوانند از این قابلیت بهره‌مند شوند. لازم به یاد آوری است که کاربران تا پیش از این برای بهره‌مندی از قابلیت فست شارژ در آیفون‌ها مجبور به خرید آداپتورهای مخصوص به صورت جداگانه بودند.

اما حالا وب سایت ChargerLab برای بار دیگر به این مسئله تأکید کرده است و اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا در بسته بندی آیفون‌های 2018 از کابل‌های تبدیل USB-C به لایتنینگ و آداپتورهای 18 واتی استفاده کند. ChargerLab همچنین یک تصویر مفهومی به صورت CAD را منتشر کرده و آن را به آداپتورهای فست شارژ به کار رفته در بسته بندی آیفون‌های 2018 نسبت داده است.

تصویر منتشر شده از آداپتور یاد شده به شکل منحنی و بدون حاشیه است و با استفاده از کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ به آیفون‌ها متصل خواهد شد. این آداپتور توان بیشتری نسبت به شارژرهای 5 واتی که تا پیش از این در آیفون‌های قدیمی دیده شده‌اند دارند و می‌توانند آیفون‌ها را با سرعت بیشتری شارژ کنند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، مشخص شده است که آیفون ایکس با استفاده از آداپتورهای فست شارژ، در عرض یک ساعت تا 79 درصد شارژ می‌شوند. این مسئله نشان می‌دهد که سیستم فست شارژ به کار رفته در آیفون‌ها در هر دقیقه، بیش از 1 درصد را شارژ می‌کند. این در حالی است که آداپتورهای 5 واتی در عرض یک ساعت تنها توان شارژ 39 درصد از باتری آیفون ایکس را دارند.

گفتنی است که ارائه آداپتور یاد شده، برای اتصال به مک بوک‌ها نیز مناسب هستند با این حال کاربران دستگاه‌های دیگر، باوجود این شارژها، نیاز به خرید کابل‌های جداگانه برای اتصال آیفون‌ها به کامپیوتر خود خواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420