لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت‌های جدید واتس اپ برای گروه‌های چت

قابلیت‌های جدید واتس اپ برای گروه‌های چت

 واتس اپ به تازگی قابلیت‌های جدیدی را برای ارسال پیام‌ها در گروه‌های مختلف ارائه داده است. توسعه دهندگان واتس اپ اطلاعات مربوط به این قابلیت جدید را در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده‌اند:

گروه‌ها همواره بخشی مهم از پیام رسان واتس اپ بوده‌اند، که افراد مختلف می‌توانند از طریق آن به آشنایان و دوستان خود پیام‌ها را ارسال کنند. این گروه‌ها می‌توانند یک خبر، متن یا تصویر را به صورت عمومی برای افراد حاضر در گروه به یک باره ارسال کنند و به لطف آن‌ها کاربران نیازی به ارسال یک متن به تک‌تک افراد نخواهند داشت.

واتس اپ به تازگی چندین قابلیت را به صورت یک جا برای گروه‌ها ارائه داده است که از طریق آن کاربران می‌توانند با روند آسان‌تری از گروه‌های مختلف استفاده کنند. قابلیت‌های جدید ارائه شده در گروه‌های واتس اپ به شرح زیر هستند:

  • 1.توضیح گروه‌ها: در بخش Info یا همان اطلاعات گروه‌ها، از این پس جایگاهی ویژه برای قرار دادن توضیحاتی کوتاه از گروه منتشر شده است. این توضیحات باعث می‌شود تا کاربر پیش از ورود به گروه، از موضوع محتویات منتشر شده در آن آگاه شود.
  • 2.کنترل بیشتر ادمین: در تنظیمات گروه‌ها، ادمین از این پس می‌تواند دسترسی افراد خاص که باعث آشفتگی گروه می‌شوند را محدود کنند. ادمین‌ها همچنین می‌توانند دسترسی دیگر ادمین‌ها را کنترل کنند.
  • 3. خلاصه کوتاه در زمان عدم استفاده: اگر کاربری برای مدت زمانی قابل توجه گروه را باز نکند، پیام‌های مهم که به او ربط پیدا می‌کند، به صورت خودکار نمایش داده می‌شود. این اطلاعات شامل ریپلای‌ها، منشن‌ها و هر آنچه در آن آیدی کاربر منشن شده باشد می‌شوند که برای توضیحی از خلاصه چت‌های انجام شده در زمان آنلاین نبودن کاربر نمایش داده می‌شود.
  • 4.جست و جوی اعضا: کاربران می‌توانند به اطلاعات کاربران دیگری که در یک گروه حضور دارند دسترسی داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420