لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو و آیفون ایکس بهترین نمایشگرهای دنیا را دارند

آیپد پرو و آیفون ایکس بهترین نمایشگرهای دنیا را دارند

«انجمن اطلاعات نمایشگر» (به انگلیسی Society for Information Display یا (SID)) به تازگی دو محصول شرکت اپل، آیپد پرو و آیفون ایکس را به عنوان دستگاه‌هایی که بهترین نمایشگرهای دنیا در آن‌ها تعبیه شده، معرفی کرده است.

SID در جریان همایش سالانه خود اعلام کرده که دو دستگاه جدید شرکت اپل مجهز به بهترین نمایشگرهای دنیا شده‌اند که از لحاظ کیفیت، نور پس زمینه، رزولوشن و شفافیت رنگ‌ها برتری قابل توجهی نسبت به دستگاه‌های مشابه دارند. در این همایش، آیپد پروی 10.5 اینچ و آیپد پروی 12.9 اینچ که در ژوئن سال گذشته معرفی شدند، به عنوان دستگاه‌هایی با بهترین تکنولوژی‌های به کار رفته برای ساخت نمایشگر شناخته شدند که قطعات به کار رفته در آن‌ها برای نمایش تمامی محتوای حرکت مناسب هستند.

نمایشگرهای به کار رفته در سری جدید محصولات آیپد پرو، قدرت پخش تصاویر شفاف، واضح‌تر و پاسخگوتر را دارند که باعث می‌شود تا کیفیت تصاویر در این نمایشگرها بهتر شود. SID بر این باور است که این نمایشگرها، برای کارهایی نظیر تایپ کردن، اسکرول کردن صفحات اینترنتی، پاسخگویی به حرکات اپل پنسل و نمایش فیلم‌ها بسیار مناسب هستند و در حقیقت بهترین محصولات در نوع خود به حساب میایند.

آیپد پروهای 10.5 و 12.9 اینچ به ترتیب از رزولوشن‌های 2224 در 1168 و 2732 در 2048 بهره می‌برند که با تراکم پیکسلی 264 پیکسل بر اینچ ساخته شده‌اند. هر دو دستگاه یاد شده برای نمایش دقیق رنگ‌ها و جزئیات تصاویر به طور کامل مناسب هستند.

از طرفی آیفون ایکس با نمایشگر سوپر رتینای دارای تراکم پیکسلی 458 پیکسل بر اینچ، پا را از تمامی استانداردهای موجود برای تلفن‌های هوشمند فراتر گذاشته است و کیفیت بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

«انجمن اطلاعات نمایشگر» یک سازمان صنعتی برای بررسی و امتیازدهی به نمایشگرهای تولید شده در جهان است. این سازمان، استانداردهای لازم برای تولید محصولاتی همچون تلویزیون، مانیتور، تلفن‌های هوشمند، لپ تاپ‌ها و غیره را تعیین می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420