لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درخواست اپل از کاربران چینی: عدم استفاده از شارژرهای قلابی

درخواست اپل از کاربران چینی: عدم استفاده از شارژرهای قلابی

 

استفاده از تجهیزات غیررسمی و تقلبی، به علت برخورداری از قیمت پایین‌تر در میان برخی از کاربران رایج شده است. کاربران به خیال اینکه با این کار در هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنند، به خرید این‌گونه از لوازم جانبی اپل مبادرت می‌نماید، در حالی که با خرید این دست وسائل، سلامتی خود و دستگاه را به خطر می‌اندازند. بعد وقوع چند مورد از این اتفاقات، اپل به طور رسمی به کمک کاربران خود آمده است.

 

پس از انتشار خبر مرگ یک زن چینی در هنگام صحبت با آیفوندر حال شارژ و مشخص شدن استفاده وی از شارژر تقلبی، اپل با انتشار پستی در وب‌سایت خود از کاربران خواست تنها از شارژر‌های اصلی و رسمی استفاده کنند.

صفحه اطلاعات و جزئیات آداپتورهای برق اپل، در حال حاضر به زبان چینی و در صفحه اصلی پرتال چینی این کمپانی به چشم می‌خورد. این بخش شامل توضیحات مفصل به همراه تصاویر مختلف از شارژهای اصلی شرکت اپل و فروشگاه‌های رسمی در کشور چین است.

به دنبال حادثه مرگ کاربر چینی، اپل اعلام کرد که از شنیدن این تراژدی عمیقاً متأسف است و به خانواده این زن چینی تسلیت می‌گوید. در ادامه، اپل توضیح داده که خود را برای پیگیری کامل این مسأله و همکاری با مقامات مسئول متعهد می‌داند. در حالیکه قرار است اپل در بیانیه دیگری به توضیح کامل و رسمی علت وقوع این اتفاق بپردازد، نمایش صفحه اطلاعات و جزئیات آداپتورهای برق، در‌واقع پاسخی غیررسمی شرکت به علت وقوع این اتفاق محسوب می‌شود. 

شارژر اپل 

استفاده از تجهیزات جانبی غیراستاندارد، علاوه بر صدمه زدن به دستگاه‌ها ممکن است باعث وقوع اتفاقات ناگوار برای کاربران شود. امیدواریم این اتفاق برای هیچ کاربری رخ ندهد.

 

منبع: the verge

مترجم: مجید خنیفر

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373