لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پنجمین بتای آی او اس 11.4 برای توسعه دهندگان و کاربران عادی منتشر شد

پنجمین بتای آی او اس 11.4 برای توسعه دهندگان و کاربران عادی منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش پنجمین بتای آی او اس 11.4 را برای تست منتشر کرده است. این نسخه، همانند چهارمین بتای آی او اس 11.4 برای توسعه دهندگان و کاربران عادی منتشر شده است.

توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری اپل را خریداری کرده‌اند از همین حالا می‌توانند با آپدیت به این نسخه از ابزارهای مخصوص توسعه دهندگان در آی او اس 11.4 نیز دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، کاربران عادی نیز می‌توانند برای تست قابلیت‌های جدید ارائه شده، این نسخه جدید را دریافت و روی دستگاه‌های خود نصب کنند.

پنجمین بتای آی او اس 11.4 تنها یک هفته پس از نسخه بتای قبلی و بیش از یک ماه از عرضه نهایی آی او اس 11.3 در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار گرفته است. بر اساس ادعای برخی از تحلیلگران، اپل با ارائه این نسخه،تقریباً تمامی مراحل توسعه آی او اس 11.4 را به پایان رسانده است و احتمالاً تا چند روز دیگر، نسخه عمومی و نهایی این سیستم عامل در اختیار کاربران آیفون‌ها و آیپدها قرار خواهد گرفت.

این نسخه از سیستم عامل آی او اس شامل فریم ورک ClassKit که در جریان کنفرانس هفتم فروردین 1397 معرفی شد، می‌شود و کاربران از همین حالا با دریافت این نسخه می‌توانند به قابلیت‌های جدید آن دسترسی داشته باشند.

قابلیت‌های دیگر ارائه شده در این نسخه، همانند بتاهای دیگر آی او اس 11.4 شامل امکان پشتیبان گیری از پیام‌ها در ذخیره سازی ابری آیکلاود و همچنین قابلیت ارتباطی AirPlay 2 می‌شود. علاوه بر این، کاربران با آپدیت به این نسخه، می‌توانند از والپیپرهای (PRODUCT)RED جدید که تا پیش از این تنها برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز رنگ ارائه شده بود، دسترسی پیدا کنند.

با توجه به اینکه این نسخه از آی او اس 11.4 در مرحله تست و بتا است، ممکن است کاربران با برخی از باگ‌های نرم افزاری مواجه باشند که کارکرد دستگاه‌ها را با اختلال‌های جزئی مواجه کند. بر همین اساس، توصیه می‌شود تا زمان عرضه نهایی این سیستم عامل صبر کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420