لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمالاً یکی از مدل‌های آیفون 2018 با طراحی پشتی رنگی تولید خواهند شد

احتمالاً یکی از مدل‌های آیفون 2018 با طراحی پشتی رنگی تولید خواهند شد

بر اساس شایعات جدید، شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا حداقل یکی از آیفون‌های 2018 را با طراحی پشتی رنگی تولید و عرضه کند. بر اساس این شایعات، ارزان قیمت‌ترین آیفون ارائه شده در سال 2018 با ظاهری مشابه با آیفون 5C تولید و عرضه خواهد شد.

بر اساس پیش بینی برخی از تحلیلگران، اپل در سال جاری تصمیم دارد تا قیمت پایه آیفون‌ها را به طرز قابل توجهی کاهش دهد؛ تا حدی که ارزان قیمت‌ترین آیفون معرفی شده امسال با قیمت پایه 550 دلار تولید و عرضه خواهد شد. تحلیل گران در ادامه تأکید کرده بودند که اپل به منظور کاهش قیمت این محصولات، از پنل ال سی دی به عنوان نمایشگر این دستگاه‌ها استفاده خواهد کرد.

اما حالا Jun Zhang یکی از تحلیل گران نه چندان معروف ادعا کرده که اپل به احتمال زیاد یکی از مدل‌های آیفون 2018 که با نمایشگر ال سی دی تولید می‌شوند را با طراحی پشتی رنگی تولید خواهند شد. اپل احتمالاً همانند آیفون 5C از رنگ‌های آبی، زرد و صورتی در کنار رنگ‌های اصلی نظیر سفید و مشکی برای تولید انبوه آیفون دید استفاده می‌کند.

تا به امروز، شرکت اپل محصولات آیفون را در بازه رنگ‌های محدود، نظیر نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی تولید کرده است. در این میان برخی از رنگ‌ها نظیر Jet Black و رزگلد را نیز برای برخی دیگر از آیفون‌ها موجود کرده بود. علاوه بر این، اپل از زمان عرضه آیفون 7، تصمیم گرفته تا رنگ قرمز را به عنوان یک نسخه ویژه و محدود برای کاربران عرضه کند.

شایعات در مورد عرضه آیفون‌های 2018 با رنگ‌های مختلف در حالی مطرح شده است که اپل در زمان توسعه iPhone 5C با موفقیت زیادی مواجه نشد و این شرکت تصمیم گرفت تا دیگر، عرضه محصولات میان رده به شکل iPhone 5C را تکرار نکند و تمرکز خود را روی تولید محصولات با کیفیت بالاتر بگزارد. 

اخبار ایفون 9

برای مشاهده اخبار مربوط به ایفون 9 به لینک زیر بروید.

ایفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420