لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

4 دلیل مهم برای خرید آیپدهای غیر پرو

4 دلیل مهم برای خرید آیپدهای غیر پرو

 از سال 2015 شرکت اپل سری جدیدی از تبلت‌های اختصاصی خود را با پسوند «پرو» به دنیا معرفی کرد. همان‌طور که از پسوند این سری محصولات معلوم است، آیپد پروها برای اجرای کارهای حرفه‌ای تولید و عرضه شده‌اند.

پس از عرضه آیپد پروها یک سؤال مهم وجود دارد و آن هم این است که تکلیف آیپدهای عادی پس از عرضه آیپد پروها چه می‌شود و آیا آیپدهای معمولی برای انجام کارهای روزمره و حتی حرفه‌ای مناسب هستند و یا برای انتخاب یک تبلت مناسب، حتماً باید سری آیپدهای پرو را انتخاب کرد. در این مطلب سعی داریم تا 4 دلیل مهم برای ترجیح دادن آیپدهای معمولی به آیپد پروها را بررسی کنیم:

  • 1.قیمت مناسب‌تر:

آیپد پروها معمولاً قیمتی معادل لپ تاپ‌های نسبتاً حرفه‌ای دارند که قیمت آن‌ها برای استفاده روزمره کاربران عادی بسیار بالا است. آیپدهای معمولی، محصولاتی هستند که در عین قدرت پردازشی و کارکرد مناسب، از قیمت اقتصادی‌تری برخوردار هستند.

  • 2.قابلیت‌های مناسب

اپل با معرفی آیپد نسل ششم، جهشی قابل توجه در تعریف آیپدهای معمولی به وجود آورد. این سری از تبلت‌های اپل با پردازنده‌های بسیار قدرتمند تولید شده‌اند و قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل را نیز دارند. تنها ضعف آیپد نسل ششم در برابر آیپد پروها، در عدم پشتیبانی از کیبورد اختصاصی آیپد پرو خلاصه می‌شود. به طور کل، آیپدهای غیر پرو، تقریبا تمامی کارهای آیپدهای پرو را انجام می‌دهند.

  • 3.قدرت پردازشی نسبتاً مناسب

اپل در ساخت آیپد نسل ششم، از پردازنده A10 استفاده کرده است. این پردازنده، تا پیش از این در آیپد پروهای اولیه نیز استفاده شده بود. همین مسئله نشان می‌دهد که آیپدهای غیر پرو لزوماً از لحاظ پردازشی از آیپدهای پرو چیزی کم ندارند.

  • 4.آیا به ویدیوهای 4K نیاز دارید؟

یکی از مهم‌ترین خصوصیات آیپدهای پرو، امکان ضبط تصاویر با کیفیت 4K است. در این میان یک سؤال مهم وجود دارد و آن هم این است که آیا تجهیزات لازم برای پخش ویدیوهای 4K را در اختیار دارید یا خیر؟ آیپدهای غیر پرو از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند، اما همچنان می‌توانند تصاویر با کیفیت 1080p را برای شما ضبط کنند که البته از شفافیت تصویر مناسب نیز برخوردار هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420