لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گستره پشتیبانی از اپل واچ سری 3 افزایش میابد

گستره پشتیبانی از اپل واچ سری 3 افزایش میابد

شرکت اپل به تازگی چهار کشور دیگر را به لیست مناطق تحت پشتیبانی و پوشش اپل واچ سری 3 اضافه کرده است.

بر همین اساس، کشورهای دانمارک، سوئد، هند و تایوان از این پس از اپل واچ سری 3 به صورت کامل پشتیبانی می‌کنند و کاربران در این کشورها، می‌توانند ساعت هوشمند خود را به شبکه همراه محلی متصل کنند. اپل از همین حالا همکاری خود را با اپراتورهای مختلف در این کشورها شروع کرده است تا اپل واچ سری 3 سلولار را برای استفاده کاربران در این مناطق نیز آماده کند.

اپل واچ سری 3 اولین بار در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر در کنار آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس معرفی شد. مهم‌ترین خصوصیت این سری از ساعت‌های هوشمند اپل، قابلیت اتصال به شبکه همراه به صورت مستقیم است. نسخه‌های سلولار این ساعت‌های هوشمند می‌توانند به صورت مستقل و بدون نیاز به آیفون به شبکه همراه متصل شوند و از طریق آن تماس‌های تلفنی برقرار کنند و یا به صورت مستقیم از اپل موزیک، آهنگ‌های مختلف را دریافت و به آن‌ها گوش کنند.

گفتنی است که برای گوش کردن به موسیقی‌ها به صورت مستقل از طریق اپل واچ سری 3 کاربران نیاز به استفاده از ایرپادهای بی‌سیم برای اتصال به به ساعت هوشمند خود خواهند داشت.

در این میان، اپل تا به امروز تنها در منطقه آمریکای شمالی و برخی از اپراتورهای خاص امکان اتصال به شبکه همراه در اپل واچ سری 3 را ارائه داده بود. اما حالا اپل تصمیم گرفته تا با همکاری اپراتورهای مختلف اپل واچ سری 3 نسخه سلولار را برای فروش در کشورهای مختلف نیز آماده کند.

اپل واچ سری 3 نسخه سلولار همانند تلفن‌های هوشمند از خشاب سیم کارت اختصاصی استفاده نمی‌کند و در آن از فناوری eSIM استفاده شده است که باید پیش از استفاده، توسط یک اپراتور تلفن همراه به شبکه متصل شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420