لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران همچنان به عرضه نسخه جدید مک مینی امیدوار هستند

کاربران همچنان به عرضه نسخه جدید مک مینی امیدوار هستند

 نزدیک به سه سال از زمان عرضه آخرین نسخه مک مینی میگذرد و شرکت اپل هنوز در این مدت از نسخه جدید این سری محصولات رونمایی نکرده است.

این در حالی است که اپل تاکنون، تمامی مدل‌های کامپیوترهای مک را در یک سال اخیر آپدیت کرده است و تنها، مک مینی و مک پرو از این مسئله مستثنا بوده‌اند. در عین حال شایعات قابل اتکای اخیر نشان داده است که اپل فرایند تولید مک پرو را شروع کرده است و به طور حتم تا سال آینده این محصول را عرضه خواهد کرد.

اخیراً وب سایت computerworld ادعا کرده که بسیاری از کاربران سیستم عامل مک او اس، خواستار عرضه نسخه جدید مک مینی توسط اپل هستند و آن‌ها امیدوارند که اپل در سال جدید از نسخه به روز شده این کامپیوترهای کوچک رونمایی کند.

با وجود این شایعات، هنوز اطلاعاتی در مورد مک مینی جدید وجود ندارد و تمام منابع خبری، تنها به انتشار چند تصویر مفهومی از نسخه جدید مک مینی بسنده کرده‌اند. در حقیقت نسل آینده مک مینی در سکوت کامل خبری به سر می‌برند و اپل تاکنون هیچ ادعایی در مورد عرضه با توقف تولید این سری از محصولات نکرده است.

با این حال هنوز بسیاری از کاربران درخواست عرضه نسخه‌های جدید مک مینی با قابلیت‌های جدید را دارند. کامپیوترهای مک مینی، یکی از ارزان‌ترین و به صرفه‌ترین گزینه‌ها برای تجربه کامپیوترهای مک و سیستم عامل مک او اس هستند. علاوه بر اینکه طراحی کوچک و قابل حمل مک مینی، این دستگاه‌ها را به عنوان بهترین جایگزین برای کامپیوترهای رومیزی بزرگ تبدلی کرده است. به همین دلیل، این سری از کامپیوترهای کوچک در سال‌های اخیر طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند.

مک مینی توان انجام تمامی کارهای مک بوک‌ها و آیمک‌ها را دارد؛ با این تفاوت که کاربران برای استفاده از آن نیازمند استفاده از مانیتور، ماوس و کیبورد به صورت جداگانه خواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420