لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: قابلیت مخفی 3D Touch که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند

آموزش: قابلیت مخفی 3D Touch که بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند

3D Touch یکی از مهم‌ترین و قابل‌توجه‌ترین قابلیت‌های ارائه شده در آیفون‌های جدید است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا با اشاره‌هایی جدید با نمایشگر لمسی تلفن هوشمند ارتباط برقرار کنند و قسمت‌های مختلف آیفون‌ها را برای انجام کارهای سریع‌تر فراخوانی کنند.

به لطف 3D Touch کاربران می‌توانند با فشار دادن زیاد روی یک آیفون پاپ آپ های دارای آپشن‌های مختلف را فراخوانی کنند تا بتوانند از طریق آن با سرعت بیشتری کارها را انجام دهند. در این میان، توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مختلف از این قابلیت برای انجام کارهای سریع‌تر استفاده کرده‌اند اما بسیاری از کاربران از قابلیت‌های پنهان 3D Touch آگاهی ندارند.

در این مطلب سه کاربرد پنهان 3D Touch که بسیاری از کاربران از آن خبر ندارند را معرفی می‌کنیم:

  • 1.حرکت سریع نشانگر در زمان تایپ

با استفاده از 3D Touch می‌توانید به سرعت نشانگر تایپ آی او اس را به مکان مورد نظر خود انتقال دهید. برای این کار، کافی است انگشت خود را روی مکان مورد نظرتان فشار دهید و یا روی کیبورد مجازی، انگشت را روی اسپیس کمی بیشتر فشار دهید تا بتوانید مکان نشان گر را به سمت راست، چپ، بالا یا پایین ببرید.

  • 2.پاک کردن تمامی نوتیفیکیشن‌ها به صورت یک جا

بسیاری از کاربران روش صحیح پاک کردن نوتیفیکیشن‌ها به صورت یک جا را نمی‌دانند و از روش‌های وقت گیرتر برای پاک کردن تک‌تک اعلان‌ها استفاده می‌کنند. این در حالی است که اگر از یک اپلیکیشن، نوتیفیکیشن‌های زیادی دارید، می‌توانید با فشار دادن یکی از نوتیفیکیشن‌ها، گزینه Clear All Notifications را ببینید.

  • 3.باز کردن یک اپلیکیشن در یک فولدر

اگر یک اپلیکیشن را در یک فولدر منوی اصلی قرار داده‌اید، باید زمان بیشتری را برای باز کردن آن صرف کنید و ابتدا فولدر را باز کرده و سپس اقدام به باز کردن اپلیکیشن کنید. این در حالی است که 3D Touch این مشکل را برطرف کرده است. کافی است انگشت خود را روی فولدر فشار دهید و سپس انگشت را به سمت اپلیکیشن مورد نظر بکشانید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420