لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آزمایش آیپد 13 اینچی و آیفون بزرگ‌تر توسط اپل

آزمایش آیپد 13 اینچی و آیفون بزرگ‌تر توسط اپل

وال استریت ژورنال گزارش کرده که اپلدر حال آزمایش آیپد و آیفون با صفحه نمایش بزرگ‌تر است. گفته می‌شود این کمپانی در تلاش است تا یک آیپد 13 اینچی را آماده کند و علاوه بر آن برروی صفحه نمایش بزرگ‌تر از 4 اینچ برای آیفون کار می‌کند.

محصولات اپل

 

سایت خبری کره‌ای ET News در ماه می گزارش کرد که اپل در حال آزمایش آیپد با صفحه نمایش 12.9 اینچی است، رویتر نیز ماه گذشته اذعان داشت  که اپل بر روی آیفون با صفحه نمایش 4.7 اینچ و 5.7 اینچ کار می‌کند.

هنوز اصلا مشخص نیست که آیا نهایتا اپل به این نتیجه خواهد رسید که آیفون و آیپد را با صفحه نمایش بزرگ‌تر روانه بازار کند و این محصولات به تولید انبوه برسند اما حداقل می‌دانیم که نمونه اولیه از این محصولات ساخته شده و در حال آزمایش هستند.

اگر بخاطر داشته باشید در اسناد منتشر شده در دادگاه مناقشه اپل و سامسونگ، طیف وسیعی از آیفون و آیپدهای مختلف ظاهر شدند که هیچ کدام هیچ وقت به تولید انبوه نرسیدند.

در ادامه گزارش وال استریت ژورنال آمده که اپل امسال یک آیپد جدید با صفحه نمایش 9.7 اینچ که دارای رزولوشن 2049 در 1536 است را روانه بازار می‌کند. اپل از فناوری in-cell برای یکپارچه نموده صفحه لمسی و صفحه نمایش و کاهش ضخامت دستگاه استفاده نموده است. پیش‌تر از این تکنیک در صفحه نمایش آیفون 5 نیز استفاده شده بود.

علاوه بر این‌ها شایعه شده که تلفن آیفون 5s و یک آیفون پلاستیکی ارزان قیمت که در رنگ‌های متنوع عرضه خواهد شد، امسال رونمایی می‌شود.

 

منبع اصلی خبر: The Verge

مترجم: رضا نقش بند

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373