لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایوان بلس نام رسمی آیفون اس ای جدید را منتشر کرد

ایوان بلس نام رسمی آیفون اس ای جدید را منتشر کرد

 ایوان بلس افشاگر معروف محصولات فناوری به تازگی با انتشار تصویری در حساب رسمی توییتر خود، اعلام کرد که نام آیفون 4 اینچی جدید اپل iPhone SE 2018 خواهد بود.

ایوان بلس تا پیش از این نیز اطلاعات زیادی ر مورد محصولات مختلف فناوری عرضه کرده بود که تا به امروز تمامی آن‌ها دقیق بوده‌اند و معمولاً شایعات منتشر شده توسط او با آنچه در آینده با واقعیت اتفاق میافتد یکی است.

شایعات در مورد تلاش اپل برای ساخت نسخه جدید آیفون اس ای اولین بار توسط مینگ چی کو منتشر شد. در آن زمان او اعلام کرد که اپل در حال تولید یک دستگاه با ابعاد برابر با آیفون اس ای که در سال 2016 معرفی شد، است. در ادامه این شایعات آمده بود که اپل قیمت این تلفن هوشمند را تا 550 دلار کاهش خواهد داد. این شایعه در حالی منتشر شده بود که بسیاری از تحلیل گران بر این باور بودند که اپل در سال جدید تصمیم دارد تا با کاهش قیمت محصولات میان رده خود، کاربران بیشتری را به سمت استفاده از اکوسیستم خود جلب کند.

اما حالا با آنچه امروز ایوان بلس منتشر کرده می‌توان مطمئن بود که اولین آیفون امسال با نام آیفون اس ای 2018 معرفی خواهد شد. بر اساس شایعات، اپل تصمیم دارد تا در سال جدید علاوه بر آیفون اس ای 2018 از سه مدل آیفون دیگر با سایزهای 6.1، 5.8 و 6.5 رونمایی کند.

شایعات دیگر حاکی از آن است که اپل در ساخت آیفون اس ای 2018 از طراحی نمایشگر تمام صفحه به همراه سیستم احراز هویت فیس آیدی بهره خواهد بود. این در حالی است که برخی از تحلیل گران نظیر نویسندگان وب سایت 9to5mac به تازگی اعلام کرده‌اند که این شایعات ممکن است دور از ذهن باشند و اپل احتمالاً به دلیل کاهش قیمت این محصولات، از طراحی قدیمی‌تری استفاده خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420