لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

9to5mac: شایعات منتشر شده در مورد آیفون اس ای 2 دور از واقعیت است

9to5mac: شایعات منتشر شده در مورد آیفون اس ای 2 دور از واقعیت است

 شایعات در مورد آیفون اس ای 2 به تازگی و مشخصاً در اپل هفته جاری منتشر شده‌اند و حالا وب سایت 9to5mac اعلام کرده که این شایعات دور از ذهن به نظر می‌رسند.

در شایعات جدید که توسط یکی از شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی آیفون‌ها منتشر شده بود، آیفون اس ای به عنوان دستگاهی با طراحی تمام صفحه معرفی شده که با سیستم احراز هویت فیس آیدی به دنیا ارائه خواهد شد. شایعات همچنین اعلام کرده‌اند که آیفون اس ای به لطف طراحی تمام صفحه، مجهز به نمایشگر 4.7 اینچ می‌شود.

این در حالی است که وب سایت 9to5mac به تازگی اعلام کرده که این شایعات دور از ذهن به نظر می‌رسد. این وب سایت در تحلیل خود استدلال‌های خاصی را مطرح کرده است.

دلیل اول 9to5mac برای غیرواقعی بودن این شایعه مربوط به پنل ال سی دی به کار رفته در آن می‌شود. اپل تصمیم دارد تا در آیفون 6.1 اینچی از فناوری جدیدی استفاده کند که بتواند با کاهش قیمت این تلفن هوشمند، پنل ال سی دی را با طراحی بدون حاشیه تولید کند. اما همین طراحی، نیازمند استفاده از فناوری ویژه‌ای است که قطعاً قیمت دستگاه را افزایش می‌دهد. این در حالی است که شایعات قابل اتکا اعلام می‌کنند که آیفون اس ای 2 با برچسب قیمت 550 دلار عرضه می‌شود.

9to5mac در دلیل دوم، به ارائه قابلیت فیس آیدی در این تلفن هوشمند اشاره می‌کند. اپل از همین حالا برای تولید انبوه دوربین‌های مناسب برای فیس آیدی با مشکل مواجه است که این مسئله باعث افزایش قیمت آیفون ایکس نیز شده است. بر همین اساس، اگر اپل تصمیم به ارائه قابلیت‌های یاد شده در آیفون اس ای 2 داشته باشد، حتماً قیمت این تلفن هوشمند افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

این در حالی است که بارها مینگ چی کو و دیگر تحلیل گران سرشناس در مورد محصولات اپل اعلام کرده‌اند که ارزان قیمت‌ترین آیفون 2018 با برچسب قیمت 550 دلار تولید و عرضه می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420