لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ جان مرد 76 ساله را نجات داد

اپل واچ جان مرد 76 ساله را نجات داد

یکی از کاربران اپل واچ به نام Gaston D’Aquino به تازگی اعلام کرده که ساعت هوشمند اپل جان او را نجات داده است.

وی در مصاحبه با خبرگزاری South China Morning Post ماجرای نجات جانش توسط اپل واچ را تعریف کرده است. این مرد 76 ساله، در مصاحبه گفت که زمانی که روی یکی از صندلی‌های کلیسا نشسته بود که به یک‌باره اپل واچ هشدار افزایش ضربان قلب را به او نشان می‌دهد.او که تا پیش از این، داستان‌های مشابه در مورد نجات جان کاربران توسط اپل واچ را خوانده بود، مستقیماً به نزدیک‌ترین بیمارستان مراجعه می‌کند و این مسئله را با پزشک‌ها در میان می‌گذارد.

من به دکترها گفتم که نمی‌دانم چرا اینجا هستم؛ اما ساعت هوشمند من می‌گوید که ضربان قلبم به یک باره افزایش پیدا کرده است. دکترها از من پرسیدند که آیا حس بیماری دارم؟ من به آن‌ها گفتم حالم خوب است.

Gaston D’Aquino

 پس از بررسی‌ها از طریق دستگاه سنجش ضربان قلب (الکتروکاردیوگراف) مشخص شد که وضعیت او از لحاظ سلامتی با مشکل قابل توجهی همراه است و دو شریان اصلی سرخرگ‌های کرونری او به طور کامل مسدود شده است و حتی 90 درصد شریان سوم قلب او نیز مسدود شده است که این مسئله در صورت عدم رسیدگی می‌توانست منجر به حمله قلبی و حتی مرگ او شود.

D’Aquino ادعا کرده که بارها پیش از این ماجرا به پزشک‌های قلب و کاردیولوژیست مراجعه کرده بود با این حال آن‌ها هیچ بیماری خاصی را در او تشخیص نداده بودند و تنها چند دارو به خاطر دیابت و کلسترول بالا و فشار خون برای او تجویز کرده بودند. پزشک‌ها هرگز به مشکلات قلبی و عروقی حاد پی نبرده بودند.

پس از بررسی‌های انجام شده، پزشک‌ها فرایند آنژیوپلاستی را برای بازسازی رگ‌های او شروع می‌کنند و در نهایت جان او از جمله قلبی خطرناک نجات پیدا می‌کند.

در این میان، داستان‌های زیادی در مورد نجات جان انسان‌ها از طریق اپل واچ منتشر شده است. اپل به‌عنوان توسعه دهنده این ساعت هوشمند، تلاش زیادی کرده تا این محصول را فراتر از یک ابزار معمولی برای اجرای اپلیکیشن‌ها، پخش موسیقی و مشاهده نوتیفیکیشن‌ها معرفی کند. اپل مدت‌ها است که در توسعه اپل واچ تلاش کرده تا این محصول را به‌عنوان یک ابزار مناسب برای سلامتی معرفی کند که علاوه بر ارائه قابلیت‌های مناسب دنیای فناوری قابلیت‌های ویژه‌ای برای حفظ جان کاربران دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373