لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی محصولات برند راموس – Romoss

معرفی محصولات برند راموس –  Romoss

 راموس (به انگلیسی: Romoss ) یک کمپانی فعال در زمینه تولید محصولات جانبی با کیفیت است که با تکیه بر مواد اولیه مرغوب و قابلیت‌های ویژه محصولات خود را تولید می‌کند.

محصولات برند Romoss با خصوصیاتی همچون کاربردی، مناسب، با طراحی ظریفانه شناخته شده‌اند تا  کیفیت زندگی دیجیتال و دنیای مدرن انسان‌ها را افزایش دهند. مهم‌ترین محصولات برند Romoss شامل شارژرها و پاور بانک‌های اختصاصی محصولات اپل می‌شود که با طول عمر مفید و مناسب تولید می‌شوند.

روشن نگه داشتن دستگاه‌های همراه، یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین فاکتورها در دنیای مدرن امروزی است. علاوه بر این، برخی از محصولات جانبی اصلی اپل، نظیر کابل‌ها باوجود کیفیت بسیار بالا، عمر مفید پایینی دارند که همین مسئله می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. این در حالی است که شرکت‌هایی نظیر راموس با تولید محصولات با کیفت به همراه عمر مفید بالا، توانسته‌اند تا این خلأ را برطرف کنند تا استفاده دائم از دستگاه‌های هوشمند نظیر آیفون، آیپد و مک بوک، بدون دردسر باشد. کافی است تنها یک پاور بانک را برای تمامی دستگاه خود به همراه داشته باشید تا دیگر هرگز نگرانی در مورد خالی شدن باتری آن‌ها نداشته باشید.

راموس همواره در زمینه تولید، کابل، شارژر، پاور بانک و آداپتورهای دیواری و مخصوص ماشین برای آیفون‌ها و آیپدها کاملاً موفق عمل کرده است. Romoss تمامی محصولاتش را تحت نظارت شرکت اپل تولید می‌کند. به همین دلیل محصولات این شرکت به طور کامل با دستگاه‌های اصلی آیفون سازگار هستند.

نوآوری و ساخت محصولاتی با عمر مفید بسیار بالا، از عناصر کلیدی راموس برای ساخت محصولات با کیفیت است. بر همین اساس، سری محصولات راموس تنها برای آیفون‌ها و آیپدها تولید نمی‌شوند. محصولات اختصاصی این شرکت برای مک بوک‌ها نیز تولید شده‌اند. پاور بانک‌های Romoss مخصوص مک بوک‌ها می‌توانند این کامپیوترهای همراه را برای مدت زمان قابل قبولی شارژ کنند و آن‌ها را برای مدت زمان کارکرد طولانی‌تر روشن نگه دارند.

برای برسی بیشتر، مشاهده و خرید محصولات برند راموس -Romoss به این لینک مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373