لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محصولات آینده اپل با آلومینیوم بدون کربن تولید خواهند شد

محصولات آینده اپل با آلومینیوم بدون کربن تولید خواهند شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک، آلومینیوم مورد استفاده برای تولید محصولات خود را با شیوه‌ای نوین تولید کند تا فرایند تولید محصولات اپل، سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته باشند.

اپل امروز اعلام کرده که تصمیم دارد تا با دو شرکت بزرگ تولید کننده آلومینیوم همکاری کند تا فرایند تولید آلومینیوم‌های بدون کربن را تسهیل ببخشد. Alcoa و Rio Tinto دو کارخانه بزرگی هستند که اپل برای تأمین آلومینیوم‌های مورد نیاز برای تولید دستگاه‌های خود، با آن‌ها همکاری می‌کند.

این دو کمپانی تصمیم دارند تا از سال 2024 روش‌های نوینی را برای فراوری آلومینیوم به کار بگیرند که طی آن به محیط زیست آسیب کمتری برسد. در فرایند فراروی جدید به جای آزاد شدن گاز دی اکسید کربن، اکسیژن خارج می‌شود که این مسئله باعث می‌شود تا آسیب‌های زیست محیطی فراوری آلومینیوم کاهش پیدا کند. اپل در وب سایت خود، به فرایند تولید آلومینیوم از سال 1886 توسط شرکت Alcoa پرداخته است که طی آن، مقدار زیادی اکسیژن مصرف می‌شده است.

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل نیز اعلام کرده که شرکت اپل متعهد به استفاده از فناوری‌های پیشرفته است تا به محیط زیست و نسل‌های آینده کمک کند. وی در ادامه اعلام کرده که اپل به اینکه بخشی از پروژه بلندپروازانه جدید برای تولید آلومینیوم بدون کربن است، افتخار می‌کند.

تا پیش از این، شرکت اپل تلاش‌های زیادی در زمینه بهبود محیط زیست و تولید محصولات کاملاً سبز انجام داده بود. این تلاش‌ها در نهایت باعث شد تا شرکت اپل در نهایت در سال جدید به‌عنوان یک شرکت کاملاً سبز شناخته شود. اپل در فرایند تولید محصولات، بسته بندی و حتی تأمین برق مورد نیاز برای سرورها از منابع تجدید پذیر و قابل بازیافت استفاده می‌کند که این مسئله باعث شده تا محصولات این شرکت، یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به محیط زیست به حساب بیاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420