لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران آیفون‌های جدید از این پس می‌توانند ویدیوهای HDR را در یوتیوب ببینند

کاربران آیفون‌های جدید از این پس می‌توانند ویدیوهای HDR را در یوتیوب ببینند

یوتیوب به تازگی اعلام کرده که در آپدیت‌های جدید خود، امکان پخش ویدیوهای HDR را به آیفون‌های جدید آورده است. بر همین اساس، کاربران آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در کنار آیپد پروهای جدید خواهند توانست، ویدیوهای با کیفیت HDR را از طریق اپلیکیشن رسمی یوتیوب مشاهده کنند.

ویدیوهای HDR از کیفیت رنگ بهتری نسبت به دیگر فرمت‌های ویدئویی برخوردار هستند و از همین لحاظ، مشاهده آن‌ها در تلفن‌های هوشمند آیفون لذت بخش تر خواهد بود. البته لازم به یادآوری است که برای مشاهده این ویدیوها، کاربران نیاز به استفاده از دستگاه‌هایی مجهز به صفحه نمایش سازگار خواهند داشت.

به طور پیش فرض نمایشگرهای به کار برده شده در آیفون‌های جدید، همگی قابلیت پخش محتوای ویدیویی به صورت HDR را دارند. اما تا به امروز یوتیوب قابلیت پخش ویدیوها با این کیفیت را به اپلیکیشن رسمی خود در سیستم عامل ای او اس نیاورده بود.

یوتیوب همچنین چند محتوای مختلف را به صورت دمو با کیفیت HDR برای آیفون‌ها آماده کرده است. این ویدیوهای کوتاه با موضوع‌های مختلف، نظیر مناظر شهرها، غذا، حیوانات و مناظر تولید شده‌اند و کاربران آیفون‌های جدید از همین حالا می‌توانند با دریافت و نصب نسخه جدید یوتیوب به این ویدیوها دسترسی داشته باشند.

پس از نصب این نسخه از اپلیکیشن رسمی یوتیوب، کاربران می‌توانند ویدیوهای پشتیبانی شده را از طریق آن باز کرده و سپس در بخش تنظیمات ویدیوی در حال پخش، کیفیت آن را روی گزینه‌های HDR بگذارند. ویدیوهای HDR در حال پخش با رزولوشن‌های مختلف ارائه شده‌اند که بر اساس سرعت و حجم مصرفی اینترنت می‌توان آن‌ها را تغییر داد. برای مثال کاربران می‌توانند با تنظیم کیفیت‌ها، ویدیوها را از بازه 480p تا 1080p به همراه کیفیت HDR مشاهده کنند.

برای نصب آخرین نسخه یوتیوب می‌توانید به اپ استور رفته و سپس در بخش جست و جو عبارت YouTube را زده و در نهایت آن را آپدیت کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420