لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون اس ای 2 احتمالاً با فیس آیدی و به صورت تمام صفحه تولید می‌شود

آیفون اس ای 2 احتمالاً با فیس آیدی و به صورت تمام صفحه تولید می‌شود

بر اساس پیش بینی تحلیلگران، اپل نهایتاً تا پایان خرداد ماه از آیفون اس ای 2 رونمایی می‌کند. در این میان یکی از تولید کننده‌های لوازم جانبی آیفون‌ها، ادعا کرده که این تلفن هوشمند به صورت تمام صفحه و به همراه سیستم احراز هویت فیس آیدی تولید می‌شود.

شرکت Olixar که در زمینه تولید لوازم جانبی آیفون‌ها نظیر قاب و محافظ نمایشگر فعالیت می‌کند، به تازگی اطلاعات جدیدی از آیفون اس ای 2 منتشر کرده است که بر اساس آن، این تلفن هوشمند با طراحی مشابه آیفون ایکس، به همراه نمایشگر بدون حاشیه دارای حاشیه بالایی مجهز به دوربین ترودپت تولید خواهد شد.

در صورت حقیقت داشتن این شایعه، بدون شک آیفون اس ای 2 قیمتی بالاتر از نسل اول خود خواهد داشت که به دلیل ارائه خصوصیات یاد شده در آن خواهد بود. Olixar ادعا کرده که این اطلاعات را از طریق یکی از منابع آگاه در چین به دست آورده است که بر اساس آن اپل تصمیم دارد تا در این تلفن هوشمند با حذف دکمه هوم و متعلقات آن، اقدام به عرضه آیفون اس ای 2 با طراحی مشابه آیفون ایکس کند.

استفاده از طراحی تمام صفحه در آیفون اس ای 2 به اپل این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ابعادی مشابه نسل اول آیفون اس ای، این تلفن هوشمند را مجهز به نمایشگر بزرگ‌تر با سایز 4.7 اینچ کند که تا پیش از این در آیفون 6، 6 اس، 7 و 8 دیده شده بود.

Olixar هنوز ادعایی در مورد حضور جک 3.5 میلی متری خروجی صدا در آیفون اس ای 2 نکرده است و  معلوم نیست که این تلفن هوشمند با درگاه آنالوگ خروجی صدا ارائه می‌شود و یا اپل تمامی آیفون‌های 2018 را با تک پورت لایتنینگ تولید و عرضه خواهد کرد.

گفتنی است که Olixar با تکیه بر این شایعات، محافظ نمایشگر آیفون اس ای 2 را  تولید کرده است و حتی آن را برای پیش فروش نیز آماده کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373