لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به دنبال ساخت پهپاد است

اپل به دنبال ساخت پهپاد است

شرکت اپل به تازگی درخواست‌های مربوط برای دریافت مجوز تولید و تست پهپادها را ارسال کرده است. به نظر می‌رسد که این شکت تصمیم دارد تا با اخذ مجوزهای لازم، فرایند تولید یک پهپاد اختصاصی را شروع کند.

مجوزهای لازم برای تست و تولید پهپادها، در راستای قانونی جدید آمریکا در نظر گرفته شده است که طی آن تمامی تولید کنندگان پهپادها در این کشور، باید پیش از شروع عملیات تولید و بررسی ابزارهای پرنده، باید از طریق مراجع قانونی مجوزهای لازم را دریافت کنند.

بر همین اساس، شرکت اپل با ثبت چنین درخواستی به شرکت‌های بزرگ تکنولوژی نظری آمازون و کوالکام پیوسته است و تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک، اقدام به تست و تولید پهپادها کند. با وجود انتشار خبر یاد شده، هنوز معلوم نیست که اپل با دریافت این مجوز، تصمیم به چه استفاده‌ای از پهپادها دارد.

برخی از افراد بر این باور هستند که اپل با دریافت این مجوز، تصمیم به توسعه و تولید پهپاد و در نهایت عرضه آن‌ها به کاربران دارد. از طرف دیگر بسیاری از تحلیلگران سرشناس ضمن رد این ادعا، اعلام کرده‌اند که اپل تصمیم دارد تا با توسعه پهپادهای اختصاصی از آن‌ها برای ارسال محصولات دیگر به مشتریان استفاده کند.

تا پیش از این، شرکت آمازون برای ارسال محصولات خود که از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت خریداری شده بودند، از پهپادهایی ویژه در برخی از نقاط آمریکا استفاده کرده بود. همین مسئله باعث شده تا حدس و گمان‌ها در مورد استفاده اپل از پهپادها برای ارسال محموله‌های مربوط به سفارش‌های اینترنتی، در آینده افزایش پیدا کند.

پیش بینی می‌شود که اپل در آینده‌ای نزدیک، پهپادهای اختصاصی خود را در مقر جدید این شرکت، یعنی اپل پارک مورد آزمایش قرار دهد و بازدیدکنندگان این مرکز، تصاویری از آن‌ها را منتشر کنند. 

خبر تکمیلی در مورد این مطلب را از طریق این لینک پیگیری و مطالعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420