لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جانی آیو از طراحی، ساخت و قابلیت‌های اپل واچ می‌گوید

جانی آیو از طراحی، ساخت و قابلیت‌های اپل واچ می‌گوید

جانی آیو مدیر بخش طراحی صنعتی اپل به تازگی در مصاحبه‌ای که با وب سایت Hodinkee داشته از طراحی، ساخت و قابلیت‌های اپل واچ سخن گفته است.

پیش از آنکه به سخنان جانی آیو بپردازیم باید اشاره کنیم که Hodinkee یک وب سایت جامع و تخصصی درزمینهٔ ساعت‌های مچی است که به تازگی نقدها و بررسی‌های قابل توجهی در مورد اپل واچ منتشر کرده است.

جانی آیو در این مصاحبه ابتدا به تجربه شخصی خود در مورد خرید اولین ساعت مچی خودش صحبت کرده و سپس به بررسی منشأ ایده ساخت اپل واچ به همراه طراحی و ساخت این محصول پرداخته است. آیو در نهایت به قابلیت‌ها و طراحی منحصر به فرد این محصول پرداخته است:

شما می‌توانید اپل واچ را از لحاظ تجاری، قابلیت‌های نهفته شده در آن و مسائلی از این دست بررسی کنید. اما شگفتی اپل واچ در این است که شما با استفاده از آن، قادر خواهید بود تا تمام تکنولوژی‌های مهم را به صورت همیشگی در اختیار خودتان داشته باشید. بسیاری از ما همیشه تلفن‌های هوشمندمان را همراه خودمان نگه می‌داریم، اما تلفن‌ها به ما متصل نیستند. تصویر کنید که دستگاهی به قدرتمندی تلفن هوشمند بتواند همیشه در کنار شما حضور داشته باشد.

این فرصت، یک پدیده قابل توجه است. به طور مشخص باوجود تکنولوژی و ظرفیت‌های امروزی، دیگر نیازی به درکاینکه در چه موقعیتی و یا در کجای جهان قرار گرفته‌اید، نخواهید داشت.

صادقانه باید بگویم که من از شنیدن تجربه کاربران در استفاده از اپل واچ و اینکه چگونه این محصول توانسته زندگی آن‌ها را به شکل مثبت تغییر دهد، انگیزه می‌گیرم. این مسئله باعث می‌شود تا ما به گونه‌ای محصولاتمان را توسعه دهیم که تأثیرات آن‌ها در زندگی روزمره انسان‌ها تغییر قابل توجهی ایجاد کند.

جانی آیو

آیو اعلام کرده که اولین ساعت مچی خودش را در سال 1992 خریده است. اولین ساعت مچی او Omega Speedmaster بوده که از نظر او، طراحیِ کاملاً وسوسه انگیزی داشته است. وی طراحی این ساعت مچی را خوش بینانه، جاه طلبانه و اختراعی شجاعانه خواند. او همچنین اعتراف کرد که Omega Speedmaster در حقیقت ایده‌های اولیه برای طراحی و ساخت یک ساعت مچی فوق‌العاده را در ذهن وی به وجود آورد.

مدیر بخش طراحی صنعتی اپل در این مصاحبه اعلام کرد که او به همراه استیو جابز علاقه ویژه‌ای به ساعت‌های مچی داشتند و همیشه رؤیای ساخت یک محصول دیجیتال باقابلیت‌های فوق‌العاده را در سر می‌پروراندند. با این حال آیو اعلام کرد که بحث‌های اولیه بر سر ساخت یک ساعت هوشمند یک سال پس از مرگ استیو جابز در اپل مطرح شد واین کمپانی از سال 2012 به فکر تولید چنین محصولی افتاد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373