لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبدیل تراشه حافظه آیفون‌ها به یک فلش مموری

تبدیل تراشه حافظه آیفون‌ها به یک فلش مموری

 اسکاتی آلن (Scotty Allen) یکی از معروف‌ترین یوتیوبرهای دنیا است که این روزها به خاطر شخصی سازی آیفون‌ها شهرت زیادی کسب کرده است.

او تا پیش از این به دلیل ایجاد جک 3.5 میلی متری خروجی صدا در آیفون 7 و ارتقای حافظه آیفون به صورت دستی شهرت یافته بود، حالا دست به اقدام عجیب‌تری زده است و این بار تراشه حافظه یک آیفون را تبدیل به یک فلش مموری کرده است. با وجود جذابیت فوق‌العاده اقدام‌های او در زمینه شخصی سازی آیفون‌ها برای کاربران، اسکاتی اعتراف کرده است که این کارها توجه اقتصادی ندارند.

وی به تازگی تصمیم گرفته تا تراشه ذخیره سازی آیفون‌ها را برای استفاده در یک فلش مموری آماده کند. بر همین اساس، آلن ابتدا تراشه ذخیره سازی را از یک آیفون 6 خراب جدا کرد و آن را روی برد یک فلش مموری قرار داد. اما تلاش اولیه وی موفقیت آمیز نبود. وی در نهایت متوجه شد که نیاز به برنامه نویسی روی برد آن را دارد.

به همین دلیل، وی مجبور به استفاده از یک کامپیوتر ویندوزی شد تا بتواند برد مدار فلش مموری را به پروگرامر متصل کند. وی پس از تلاش‌های مکرر، در نهایت توانست بر چالش‌های مربوط به قرار دادن چیپ حافظه آیفون 6 روی برد فلش مموری غلبه کند .و در نهایت یک فلش مموری با حافظه آیفون 6 را برای خود بسازد.

گفتنی است که حتی خود اسکاتی آلن بر این باور هست که انجام این کارها به هیچ وجه از لحاظ اقتصادی و فنی توجیه پذیر نیستند و او تنها به دلیل کنجکاوی این کارها را انجام می‌دهد. به طور کل، خرید یک دانگل تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری، تعویض آیفون 32 گیگابایت با آیفون 128 گیگابایت و خرید یک فلش مموری جدید، بسیار ارزان‌تر خواهد بود و در عین حال هیچ ریسکی کاربر را تهدید نخواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420