لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید اپلیکیشن جیمیل با قابلیت Snooze برای آیفون‌ها منتشر شد

آپدیت جدید اپلیکیشن جیمیل با قابلیت Snooze برای آیفون‌ها منتشر شد

 شرکت گوگل به تازگی آپدیت جدید اپلیکیشن جیمیل را برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس عرضه کرده است که مهم‌ترین تغییر ارائه شده در این نسخه شامل دکمه Snooze برای ایمیل‌های جدید می‌شود.

قابلیت Snooze به کاربران اجازه می‌دهد تا برای مدتی محدود و مشخص شده، اعلان‌های مربوط به ایمیل‌های جدید دریافتی را خاموش کنند و پس از گذشت مدتی مشخص دوباره به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این قابلیت به کاربرانی که ایمیل‌های کاری خود را روی اپلیکیشن جیمیل تنظیم کرده‌اند، این امکان را می‌دهد تا برای مدتی محدود اعلان‌ها را خاموش کرده و تنها در ساعات کاری به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

قابلیت Snooze به صورت یک دکمه در کنار ایمیل‌ها تعبیه شده است و کاربران می‌توانند با فعال کردن آن، برای مدتی مشخص شده، پیام‌ها و اعلان‌های مربوط به ایمیل‌های جدید دریافتی را خاموش کنند. در عین حال، پس از پایان یافتن حالت Snooze کاربران برای بار دیگر می‌توانند پیام‌ها و ایمیل‌های جدید دریافتی را ببینند تا در زمان مناسب‌تر به آن‌ها رسیدگی کنند.

علاوه بر قابلیت Snooze، این نسخه از اپلیکیشن مدیریت ایمیل‌ گوگل، با سازگاری کامل از طراحی جدید جیمیل توسعه یافته است. گوگل هفته گذشته اقدام به رونمایی از طراحی جدید جیمیل کرده است که با قابلیت‌های کاربردی‌تر برای افراد حرفه‌ای و همچنین کاربردهای شخصی ارائه شده است. شرکت گوگل اعلام کرده که بهترین نوع تجربه کاربری از حساب پست الکترونیکی جیمیل، از طریق این اپلیکیشن میسر خواهد بود.

همان‌طور که گفته شد، نسخه جدید این اپلیکیشن به طور کامل با طراحی تازه جیمیل سازگاری دارد و کاربران آیفون‌ها و آیپدها می‌توانند از طریق آن قابلیت‌های جدید پست الکترونیکی گوگل را تجربه کنند. برخی از قابلیت‌های طراحی جدید جیمیل شامل، مدیریت و تفکیک هوشمندانه ایمیل‌های کاری و شخصی، تنظیم ایمیل‌های ارسالی بر اساس Google Calendar و همچنین برچسب گذاری خودکار ایمیل‌ها می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420