لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون با لنز سوم احتمالاً سال آینده عرضه خواهد شد

آیفون با لنز سوم احتمالاً سال آینده عرضه خواهد شد

 شرکت اپل احتمالاً فرایند تولید و عرضه آیفون با لنز سوم را از اوایل سال آینده شروع خواهد کرد و این محصول را در نیمه دوم 2019 آماده عرضه خواهد کرد.

بر اساس جدیدترین گزارش و پیش بینی Jeff Pu، تحلیل‌گر خبرگزاری Taipei Times، شرکت اپل تصمیم دارد تا فرایند تعبیه لنز سوم در آیفون‌ها را یک سال زودتر از آنچه تا پیش از این پیش بینی شده بود، شروع کند. Jeff Pu با وجود این ادعا، هیچ جزییاتی در مورد قابلیت‌های لنز سوم در آیفون‌های 2019 نداده است و هنوز معلوم نیست که این لنز چه قابلیت‌هایی را به آیفون‌های بعدی میاورد.

تا پیش از این، Economic Daily ادعا کرده بود که اپل تصمیم دارد تا فرایند تولید آیفون با لنز سوم را در سال 2020 شروع کند. این خبرگزاری، اعلام کرده بود که لنز سوم آیفون‌ها، از نوع 6P با قابلیت زوم 5X خواهد بود و دوربین این تلفن هوشمند حداقل از یک لنز 12 مگاپیکسلی با زوم 3X بهره خواهد برد.

Taipei Times و Economic Daily News هر دو به اتفاق معتقد هستند که اپل، لنز سوم را در مدل پرچم‌دار آیفون‌های 2019 عرضه خواهد کرد و احتمالاً تلفن‌های هوشمند میان رده این شرکت از دوربین مجهز به سه لنز بی‌بهره خواهند بود.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اقدام شرکت هواوی در زمینه تولید و عرضه گوشی P20 به همراه سه لنز، باعث شده تا اپل به فکر تعبیه لنز سوم در پرچم‌دارهای آینده آیفون‌ها بیافتد. تا پیش از این نیز، اپل در توسعه آیفون 7 پلاس به همراه دوربین دوگانه اقدامی رقابتی و مشابه را در برابر تلفن‌های هوشمند هواوی کرده بود.

گقتنی است که مینگ چی کو، تحلیل‌‎گر سابق KGI Securities نیز چندین بار به این مسئله اشاره کرده بود و در پیش بینی‌های خود اعلام کرده بود که مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در آیفون‌های 2019، در دوربین آن‌ها خلاصه می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373