لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیل گیتس به برتر بودن شرکت اپل اعتراف کرد

بیل گیتس به برتر بودن شرکت اپل اعتراف کرد

بیل گیتس به عنوان مؤسس و مدیر عامل اسبق مایکروسافت به‌تازگی اعتراف کرده که شرکت اپل یکی از قدرتمندترین و موفق‌ترین کمپانی‌های دنیا در حوزه فناوری است.

بیل گیتس که از زمان تأسیس شرکت اپل همواره به چشم یک رقیب سر سخت به شرکت بزرگ کوپرتینو نگاه می‌کرد در طی مصاحبه اخیر خود با شبکه CNBC اعلام کرده که اپل در حوزه تولید محصولات الکترونیکی و هوشمند بسیار موفق‌تر از مایکروسافت عمل کرده است. 

مایکروسافت یکی از بهترین کمپانی‌های حوزه فناوری است که از جایگاه بسیار قدرتمندی در دنیا برخوردار است و امروزه سودآوری آن به سطح بالایی رسیده است. این در حالی است که شرکت اپل در کنار سودآوری، خصوصیات بسیار بهتری نسبت به مایکروسافت در دنیای فناوری دارد. 

بیل گیتس – مؤسس و مدیر عامل اسبق مایکروسافت

همان‌طور که اشاره شد، بیل گیتس و شرکت مایکروسافت همواره رابطه‌ای پیچیده با شرکت اپل داشته‌اند. این رابطه پیچیده از بدو تأسیس اپل توسط استیو جابز در دهه 1970 شروع شده و تا به امروز نیز ادامه داشته است.

مؤسس مایکروسافت بر این باور است که شرکت تأسیس شده او، با عرضه سیستم عامل ویندوز توانسته جایگاه خود را در میان کامپیوترهای دسکتاپ محکمتر کند. این در حالی است که اپل با عرضه آیفون، آیپد، آیپاد و کامپیوترهای مک توانسته یک اکوسیستم کامل را در دنیای فناوری توسعه دهد که تمامی نیازهای دیجیتالی یک کاربر امروزی را به صورت یک پارچه برطرف می‌کند.

گفتنی است که بیل گیتس در حال حاضر، سمت اجرایی در شرکت مایکروسافت ندارد و از سال 2000 جایگاه خود به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت مایکروسافت را به استیو بالمر واگذار کرد و پس از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین سهام داران و سخنگویان مایکروسافت فعالیت می‌کند.

شرکت مایکروسافت پس از پایان دوران مدیریت بیل گیتس همواره با مشکلات بسیار زیادی همراه بوده است. این کمپانی در طول 14 سال مدیریت بالمر با چالش‌های زیادی همچون شکست درزمینهٔ توسعه و عرضه ویندوز فون و ویندوز 8 و 8.1 مواجه شده بود. این چالش‌ها در نهایت باعث شکست پلتفرم ویندوز فون در بازار جهانی و روی کار آمدن ساتیا نادلا در سال 2014 شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420