لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اگر از طرفداران حرفه‌ای موسیقی هستید، حتماً این مطلب را بخوانید

اگر از طرفداران حرفه‌ای موسیقی هستید، حتماً این مطلب را بخوانید

موسیقی یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی مدرن و امروزی به حساب میاید. عرضه محصولات هوشمند دیجیتالی و الکترونیکی، باعث شده تا فرایند پخش موسیقی آسان‌تر و ساده‌تر شود. افراد به لطف دستگاه‌هایی نظیر تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به راحتی می‌توانند به هر نوع موسیقی با سبک‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

در این میان، ابزارهایی حرفه‌ای برای طرفداران و علاقه‌مندان به موسیقی وجود دارد که از طریق آن می‌توانند به کیفیت بیشتری از موسیقی‌ها دسترسی داشته باشند. در این مطلب، برخی از ابزارها و ترفندهای گوش کردن موسیقی برای حرفه‌ای‌ها را معرفی می‌کنیم.

  • 1.برای هنرمندان ارزش قائل باشید

اکثر غریب به اتفاق کاربران ایرانی، معمولاً تمایلی به استفاده از سرویس‌های پولی برای گوش کردن به موسیقی ندارند. این در حالی است که استفاده از سرویس‌های دیجیتالی قانون‌مند، علاوه بر رعایت قانون کپی رایت قابلیت‌هایی ویژه را در اختیار شما قرار می‌دهند.

استیو جابز در زمان معرفی آیپاد در کنار آیتیونز استور دقیقاً به این مسئله اشاره کرده بود. وی در جریان این رویداد اعلام کرد که اپل با توسعه یک روش قانونمند برای دریافت و پخش محتوای صوتی دیجیتالی، صنعت موسیقی را به طور کامل متحول کرده است.

در این میان، ما دو سرویس پخش موسیقی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  • اپل موزیک: استفاده از سرویس اپل موزیک باعث می‌شود تا به صورت ساده و سریع به تمامی موسیقی‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. این سرویس پخش موسیقی که به طور اختصاصی توسط اپل توسعه داده می‌شود، تمامی موسیقی‌های ایرانی و خارجی را در خود جای داده است که می‌توانید هر یک از آن‌ها را روی تمامی دستگاه‌های خود دانلود کنید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
  • اسپاتیفای: سرویس اسپاتیفای یکی از مهم‌ترین رقیب‌های اپل موزیک به حساب میاید. با استفاده از این سرویس می‌توانید علاوه بر دسترسی به موسیقی‌های ایرانی و خارجی، از هوش مصنوعی و پلی لیست‌های فوق‌العاده آن نیز بهره ببرید. سرویس اسپاتیفای می‌تواند موسیقی‌هایی که تا به حال به آن‌ها گوش نکرده‌اید را به صورت هوشمند و بر اساس سلیقه شما آماده پخش کند.
  • 2.به گوش‌هایتان احترام بگذارید:

برای گوش کردن به موسیقی به صورت حرفه‌ای، علاوه بر احترام به قانون کپی رایت، باید به گوش‌های خود نیز احترام بگزارید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا هدفون یا هندزفری‌های مناسب و با کیفیت را انتخاب کنید. هدفون‌ها و هندزفری‌های بسیاری به صورت کاملاً سازگار با آیفون‌ها و آیپدها تولید شده‌اند.

در این میان، علاوه بر ایربادهای سیمی پیش‌فرض اپل، می‌توانیم ایرپادهای بی‌سیم اپل، هندزفری‌های وان مور و محصولات بیتس و محصولات JBL را خریداری کنید.برای خرید هدفون یا هندزفری، حتماً از دستگاه‌های مجهز به قابلیت حذف نویز با درایورهای بزرگ استفاده کنید تا لذت موسیقی در حال پخش افزایش پیدا کند.

  • 3.به دوستانتان اهمیت دهید:

همیشه نباید موسیقی‌ها را از طریق هندزفری یا هدفون گوش کرد. برخی از موارد نظیر مهمانی‌ها، کار کردن در خانه و یا هنگام ورزش‌های گروهی، نیاز به سیستم‌های پخش حرفه‌ای برای پخش موسیقی با صدای بلند دارید.

با وجود سیستم‌های صوتی حرفه‌ای و ساندبارهای مختلف، برخی از اسپیکرهای همراه نیز می‌توانند به صورت کاملاً خیره کننده، صدای موسیقی شما را با کیفیت برای شما پخش کنند.

اگر به استخر رفتن و یا ورزش‌های آبی علاقه دارید، حتماً توصیه می‌کنیم تا از اسپیکرهای ضد آن استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید از اسپیکرهایی که صدا را به صورت 360 درجه در محیط پخش می‌کنند استفاده کنید تا مهمانی‌ها و دورهمی هایتان با این اسپیکرها وارد اتمسفر جدیدی شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373