لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 6.5 اینچی اپل با ابعاد مشابه آیفون 8 پلاس تولید خواهد شد

آیفون 6.5 اینچی اپل با ابعاد مشابه آیفون 8 پلاس تولید خواهد شد

بر اساس شایعات اخیر متنشر شده، شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون 6.5 اینچی خود را که قرار است به عنوان پرچم‌دار آیفون‌های 2018 معرفی شود، از سایزی یکسان با آیفون 8 پلاس تولید کند.

این خبر اولین بار توسط وب سایت ژاپنی Mac Otakara منتشر شده است که بر اساس آن، اپل تصمیم دارد تا با اعمال طراحی نمایشگر بدون حاشیه، اندازه نمایشگر اولد را در تلفن‌های هوشمند جدید خود افزایش داده و ابعاد این گجت‌ها را در همان سایز گذشته نگه دارد.

وب سایت یاد شده همچنین اعلام کرده که آیفون 6.5 اینچی به دلیل طراحی جدید دوربین پشتی، 0.2 میلی متر ضخیم‌تر از آیفون 8 پلاس تولید خواهد بود که با این حساب، ضخامت این دستگاه 7.7 میلی متر خواهد بود. این در حالی است که آیفون 8 پلاس 7.5 میلی متر ضخامت داشت.

آیفون 8 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی و ابعاد 6.24 در 3.07 اینچ تولید شده است. مهم‌ترین خصوصیت طراحی این محصول حاشیه‌های کناری آن است که با ضخامت بسیار زیاد ساخته شده‌اند. همین مسئله باعث شده تا اندازه نمایشگر این محصول به مراتب نسبت به ابعاد آن کاهش داشته باشد.

با این حال اپل تصمیم دارد تا آیفون 6.5 اینچی و دیگر آیفون‌های 2018 را همانند پرچم‌دار 2017 خود، یعنی آیفون ایکس، با طراحی بدون حاشیه تولید کند تا بدون تغییر ابعاد، اندازه نمایشگر را افزایش دهد.

Mac Otakara همچنین اطلاعاتی در مورد قابلیت‌های نرم افزاری آیفون 6.5 اینچی نیز منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، تلفن هوشمند یاد شده، با آی او اس 12 و باقابلیت‌های ویژه عرضه خواهد شد. آی او اس 12 به کاربران اجازه می‌دهد تا قفل تلفن‌های هوشمند مجهز به فیس آیدی را در حالت افقی نیز باز کنند. علاوه بر اینکه وب سایت ژاپنی، شایعات در مورد عرضه آیپد پرو با قابلیت فیس آیدی را نیز تائید کرده است. 

آیفون 6.5 اینچی
تصویری از ماکت آیفون 6.5اینچی در کنار نسخه واقعی آیفون 8 پلاس

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420