لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درخواست کاربران از اپل برای تغییر طراحی کیبورد مک بوک پروها

درخواست کاربران از اپل برای تغییر طراحی کیبورد مک بوک پروها

 اخیر یک طومار اینترنتی در وب سایت Change.org به راه افتاده است که کاربران از طریق آن درخواست کرده‌اند تا اپل طراحی کیبورد مک بوک پروها را تغییر دهد.

کاربران اعلام کرده‌اند که کیبورد مک بوک پروها از سال 2016 به بعد با طراحی ناکارآمدی تولید شده است که باعث می‌شود تا استفاده از این محصولات، مستلزم همراه داشتن کیبوردهای جانبی شده است. مشکلات این کیبوردها بیشتر به کوچک بودن اندازه آن، طراحی دکمه‌ها، و اختلال‌های ایجاد شده ناشی از ترک پد بزرگ در هنگام تایپ مربوط می‌شود. این مسائل به طور کلی باعث شده تا کاربران از کیبورد مک بوک‌ها ناراضی باشند.

گفتنی است هدف از این طومار جمع آوری 5000 امضای اینترنتی است که در حال حاضر تعداد امضاهای آن به 4600 رسید است. متن این طومار کاملاً ساده بوده و به شرح زیر است:

“زمان آن رسیده است که اپل به فکر طراحی دوباره کیبورد مک بوک پروها باشد. اپل باید کیبوردهایی جدید را برای مک بوک پروها طراحی کند که بهتر کار کند. تقریباً همه کاربران مک بوک پروهای 13 و 15 اینچی نسل جدید از طراحی بد کیبورد رنج می‌برند”

تا پیش از این، جانی آیو نیز به عنوان مدیر بخش طراحی صنعتی اپل به این مسئله اشاره کرده بود. وی در یکی از مصاحبه‌های خود در آذر ماه سال گذشته اعلام کرده بود که تیم طراحی اپل از این مسئله که کاربران از برخی تغییرات اعمال شده در مک بوک‌های جدید ناراضی هستند، آگاه است.

شایعات در مورد مک بوک‌های جدید نیز اعلام کرده‌اند که اپل تصمیم دارد تا از سال 2019 به بعد طراحی جدیدی را برای تولید مک بوک پروها به کار گیرد. این طراحی کیبورد فیزیکی را از مک بوک‌ها حذف کرده و یک نمایشگر لمسی دوم را جایگزین آن خواهد کرد که قابلیت اتصال به اپل پنسل را نیز دارد.

با وجود این شایعات، بسیاری از پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل در تولید مک بوک پرو 2018 هیچ تغییر خاصی را در طراحی بدنه آن‌ها لحاظ نخواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420