لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون ایکس در جهان رو به افزایش است

فروش آیفون ایکس در جهان رو به افزایش است

شرکت تحلیلی Kantar به تازگی طی مقاله‌ای جدید اعلام کرده که روند فروش آیفون ایکس در جهان رو به افزایش بوده و این تلفن هوشمند میزان فروش بیشتری نسبت به مجموع فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در سه ماهه ابتدایی 2018 داشته است.

ادعای Kantar در حالی مطرح می‌شود که اپل به تازگی گزارش مالی سه ماهه اول 2018 خود را منتشر کرده است. اپل در این گزارش اعلام کرده بود که میزان فروش آیفون ایکس در بازه زمانی یاد شده با رشد قابل توجهی همراه بوده است؛ اما این محصول کمتر از آنچه تحلیلگران ادعا می‌کردند، فروش داشته است.

سال گذشته، سهم اپل از بازار تلفن‌های هوشمند در چین 59 درصد بود و این کمپانی در طول یک سال گذشته تنها یک دهم درصد رشد در این زمینه را تجربه کرده است. علاوه بر این، میزان فروش آیفون‌ها در بازار آمریکا نسبت به سال گذشته تغییر نداشته است و سهم اپل در بازار آمریکا ثابت باقی مانده است.

این در حالی است که بر اساس ادعای Kantar آیفون ایکس به یکی از پرفروش‌ترین محصولات در بازار چین تبدیل شده است. این شرکت تحلیلی اعلام کرده که پرچم‌دار آیفون‌های 2017 در بازار چین در طول سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی 22.1 درصد افزایش داشته است. این مقدار در مقایسه با مجموع فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در چین بسیار بیشتر بوده است. در عین حال، میزان فروش آیفون 8 و 8 پلاس در بازار آمریکا و اروپا تا حدودی نسبت به آیفون ایکس بالاتر بوده است.

این مسئله تائید کرده که تمایل چینی‌ها برای خرید این تلفن هوشمند بیشتر از کاربران اروپایی و آمریکایی است. نتایج تحقیقات Kantar نشان داده است که با وجود بررسی‌های نا امید کننده در مورد میزان فروش آیفون ایکس، این تلفن هوشمند توانسته در مهم‌ترین و پرجمعیت‌ترین بازارهای دنیا، به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420