لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برخی از کارت‌های گرافیکی انویدیا به صورت غیررسمی به مک بوک‌ها متصل می‌شوند!

برخی از کارت‌های گرافیکی انویدیا به صورت غیررسمی به مک بوک‌ها متصل می‌شوند!

 اپل از زمان معرفی مک بوک‌های جدید خود در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2017 امکان استفاده از کارت‌های گرافیکی اکسترنال را به این سری از محصولات آورد.

کاربران می‌توانند از طریق کابل‌های تاندربولت 3 در قالب USB Type C، کارت‌های گرافیکی حرفه‌ای را به صورت اکسترنال به دستگاه خود متصل کنند تا از طریق آن امکان پردازش‌های پیچیده تصاویر را به دستگاه‌های خود بیاورند. اما این قابلیت تنها برای برخی از کارت‌های گرافیکی قابل استفاده بود که همین مسئله باعث می‌شود تا کاربرانی که نیاز به استفاده از یک کارت گرافیکی خاص دارند، امکان استفاده از این قابلیت را نداشته باشند.

اکثر کارت‌های گرافیکی اکسترنال قابل پشتیبانی در مک بوک‌های جدید از سری محصولات Radeon هستند و کاربران برای استفاده از گرافیک‌های تولید شده توسط شرکت انویدیا با محدودیت‌های خاصی مواجه خواهند بود. در این میان، برخی از کاربران و توسعه دهندگان به تازگی اقدام به اتصال GPUهای انویدیا به صورت اکسترنال به کامپیوترهای مک خود کرده‌اند.

وب سایت eGPU.io نیز اقدام به امکان سنجی این کار کرده و نتایج انجام چنین کاری را بررسی کرده است. eGPU.io اعلام کرده که کارت‌های گرافیکی انویدیا حتی با وجود عدم پشتیبانی رسمی توسط شرکت اپل، همچنان قابل استفاده در کامپیوترهای مک هستند و حتی روند اتصال آن‌ها بسیار آسان بوده و دستگاه بازدهی بسیار مناسبی از خود نشان داده است.

کاربران کامپیوترهای مک می‌توانند از کارت‌های گرافیکی سری GTX 1070 و GTX 1080 شرکت انویدیا در دستگاه‌های خود استفاده کنند و از بازدهی مناسب آن‌ها بهره‌مند شوند. توسعه دهندگان وب سایت یاد شده در حال ساخت یک نرم افزار جانبی برای اتصال کارت گرافیک انویدیا به مک او اس 10.13.4 هستند. این ابزار جانبی فعلاً در قالب مجموعه دستورهای متنی برای ترمینال آماده شده است که در آینده‌ای نزدیک به صورت یک اپلیکیشن ارائه خواهد شد تا روند استفاده از آن آسان‌تر شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420