لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای به اینستاگرام اضافه شد

قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای به اینستاگرام اضافه شد

توسعه دهندگان اینستاگرام به تازگی امکان پرداخت درون برنامه‌ای را به اپلیکیشن این شبکه اجتماعی اضافه کرده‌اند.

بسیاری از کسب و کارها اینترنتیِ امروزی، اکثر فعالیت خود را در اینستاگرام متمرکز کرده‌اند، همین مسئله باعث شده تا توسعه دهندگان اینستاگرام امکان پرداخت درون برنامه‌ای را به اپلیکیشن این شبکه اجتماعی اضافه کنند. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند به صفحه کسب و کارهای مختلف بروند و بدون خروج از اپلیکیشن اینستاگرام، به صورت اینترنتی اقدام به پرداخت و ثبت سفارش خود کنند.

تا پیش از این، روند بسیاری از کسب و کارها در اینستاگرام به این صورت بود که کاربران با مشاهده تصاویر و اطلاعات مربوط به یک محصول یا کالای خدماتی، به یک وب سایت خارج از اینستاگرام هدایت می‌شدند تا از طریق آن اقدام به ثبت سفارش و پرداخت اینترنتی کنند. اما حالا اینستاگرام با ارائه قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای، امکانی ویژه را به کاربران و کسب و کارها ارائه داده است.

برای مثال کاربران می‌توانند از طریق این قابلیت به صورت مستقیم از اینستاگرام، میز شام در یک رستوران را رزرو کنند و یا یک محصول مشخص را خریداری کنند. این قابلیت از طریق کارت‌های اعتباری و نقدی در برخی از کشورها پشتیبانی می‌کند.

در این میان وب سایت TechCrunch در تحلیل اخیر خود اعلام کرده که اینستاگرام با ارائه این قابلیت تصمیم دارد تا رقابتی جدید را با اسنپ چت شروع کند. تا پیش از این، مدیران اینستاگرام، بارها به این مسئله تأکید کرده‌اند که شرکت فیس‌بوک به عنوان سهام دار اصلی اینستاگرام،  مدیران این شبکه اجتماعی را مجبور به ارائه قابلیت‌های مشابه اسنپ چت نظیر ارسال استوری‌ها کرده بودند.

در این میان، قابلیت جدید یاد شده همانند قابلیت مشابه در اسنپ چت، به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت مستقیم و بدون استفاده از رابط‌های دیگر، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420