لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل آیفون‌ها را ایمن می‌کند!

گوگل آیفون‌ها را ایمن می‌کند!

 شرکت گوگل تصمیم دارد تا از سیستم امنیتی جدیدی برای ایمن‌تر کردن اپلیکیشن‌ها در آی او اس استفاده کند. این سیستم امنیتی روی اپلیکیشن‌های گوگل و اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده آیفون تأثیر خواهد گذاشت.

هدف این سیستم امنیتی که فعلاً در دست توسعه قرار دارد، محافظت از آیفون‌ها و آیپدها در برابر حملات سایبری مختلف است. این سیستم امنیتی از اپلیکیشن‌های رسمی آیفون‌ها و آیپدها نظیر Apple Mail، Calendar و Contacts تأثیر می‌گذارد و از آن‌ها در برابر حملات و بدافزارهای مختلف محافظت می‌کند. علاوه بر اپلیکیشن‌های رسمی آیفون، این سیستم امنیتی از اپلیکیشن‌های رسمی گوگل نظیر Gmail و Google Drive نیز محافظت می‌کند.

روش استفاده از این سیستم محافظتی بسیار آسان است و کاربران کافی است حساب کاربری گوگل خود را در آیفون‌ها وارد کنند. گوگل اعلام کرده که این سیستم امنیتی برای افراد حرفه‌ای نظیر خبرنگارها، صاحبان مشاغل، فعالان اجتماعی و افراد سیاسی نیز مناسب است و می‌تواند به کاربران اطمینان دهد که محتوای آزار دهنده و خطرناک به تلفن هوشمند و اطلاعات آن‌ها ضربه‌ای نخواهد زد.

گوگل برای ارائه این سیستم امنیتی که با عنوان Advanced Protection Product Manager شناخته می‌شود، 24.99 دلار هزینه اشتراک دریافت می‌کند تا به ‌صورت بی‌سیم و یا از طریق یک ابزار جانبی باقابلیت اتصال USB، یک امضای دیجیتالی را برای آیفون‌ها ایجاد کرده و سیستم تائید دو مرحله‌ای را به کاربران ارائه دهد. این سیستم امنیتی همچنین به کاربران امکان بازیابی رمز عبور و نام کاربری را می‌دهد. برای این کار، کاربران باید اطلاعاتی خاص را به این سیستم امنیتی ارائه دهند و مراحل مربوط به احراز هویت را بگذرانند.

گوگل از سال گذشته تلاش‌های زیادی در زمینه ارائه سیستم‌های امنیتی برای اکوسیستم‌های مختلف کرده بود. بر همین اساس، مرورگر کروم مجهز به یک آنتی‌ویروس داخلی برای سیستم عامل ویندوز شده بود که این مسئله با واکنش تند مایکروسافت مواجه شد. در این میان هنوز اپل در مورد این سیستم امنیتی جدید که گوگل برای آیفون‌ها ارائه داده، ادعای نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373