لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپدها بیشترین سهم از بازار تبلت‌ها را دارند

آیپدها بیشترین سهم از بازار تبلت‌ها را دارند

بر اساس گزارش مالی جدید اپل، این شرکت در بازه زمانی سه ماهه ابتدایی سال 2018 بیش از 8.1 میلیون واحد آیپد را به فروش رسانده است که باعث شده تا این محصولات به عنوان پرفروش‌ترین تبلت‌های دنیا شناخته شوند.

پس از ارائه گزارش مالی اپل، شرکت تحلیلی IDC در بررسی‌های خود اعلام کرده که اپل توانسته در بازه زمانی یاد شده بیشترین سهم از بازار جهانی تبلت‌ها را از آن خود کند. بر اساس تحلیل‌های IDC اپل با داشتن سهم 28.8 درصدی از سهم بازار، به عنوان موفق‌ترین فروشنده تبلت‌ها در بازه زمانی سه ماهه گذشته شناخته شده است.

اپل تا پیش از این و به طور مشخص از سال 2014 رکوردی مشابه را از خود به ثبت نرسانده بود. بر همین اساس، اپل در سال 2013 بیش از 40 درصد از سهم بازار تبلت‌ها را در اختیار داشت اما در سال‌های بعدی این مقدار رفته رفته با کاهش مواجه شد.

IDC مشخص کرده است که در سه ماهه ابتدایی سال 2018 سهم فروش تبلت‌ها از تمامی برندها 11.7 درصد کاهش داشته است. اما با وجود این کاهش، اپل دوران خوبی را برای فروش این دسته از محصولات سپری کرده است. تحلیلگران دیگر بر این باور هستند که معرفی و عرضه نسل ششم آیپد 9.7 اینچی با قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس و همچنین برچسب قیمت پایین‌تر باعث شده تا تمایل خریداران به سری محصولات آیپد افزایش یابد. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این محصول، در کنار قیمت پایین‌تر، قابلیت‌ها و قدرت پردازشی بالاتر آن نسبت به محصولات پیشین بوده است.

اپل تصمیم دارد تا با عرضه محصولات مقرون به صرفه و اقتصادی، توجه کاربران بیشتری را به استفاده از محصولات خود جذب کند. تولید محصولات با برچسب قیمت پایین‌تر باعث می‌شود تا کاربران اکوسیستم شرکت اپل را تجربه کنند و مسیر برای استفاده از محصولات رده بالا و با کیفیت‌تر هموارتر شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420