لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

میزان فروش اپل واچ دو برابر تمامی محصولات فیت بیت شد

میزان فروش اپل واچ دو برابر تمامی محصولات فیت بیت شد

گزارش مالی جدید اپل نشان داده است که این شرکت توانسته رکوردی جدید را در زمینه فروش محصولات پوشیدنی هوشمند ثبت کند. بر همین اساس، اپل در اولین فصل مالی سل 2018 بیش از 4 میلیون اپل واچ به فروش رسانده است.

این آمار در حقیقت نشان می‌دهد که اپل در بازه زمانی یاد شده بیش از دو برابر شرکت فیت بیت محصولات پوشیدنی فروخته است. فیت بیت، یکی از مهم‌ترین رقیب‌های شرکت اپل در زمینه تولید و عرضه پوشیدنی‌ها و ساعت‌های هوشمند به حساب میاید که حالا به نظر می‌رسد که در برابر اپل با شکستی قابل توجه مواجه شده است.

گزارش مالی یاد شده همچنین نشان داده که اپل در بازه زمانی یاد شده، 25 درصد افزایش را در زمینه تولید و عرضه اپل واچ‌ها تجربه کرده است. در سه ماهه پایانی سال 2017 اپل نزدیک به 3 میلیون اپل واچ را به فروش رساند و حالا اعداد و ارقام نشان می‌دهد که تقاضا برای ساعت هوشمند اپل تا 25 درصد افزایش داشته است. در آمد حاصل از فروش ساعت‌های هوشمند در سال گذشته از زیر 1 میلیارد دلار به بیش از 1.2 میلیارد دلار رسیده است.

از سال 2015 تا کنون، شرکت اپل بین 40 تا 43 میلیون واحد ساعت هوشمند به فروش رسانده است که این محصولات تا به امروز نیز فعال بوده‌اند. این مسئله نشان می‌دهد که اپل در رقابت با شرکت‌های قدرتمندی همچون فیت بیت و شیائومی، رشد بیشتری را تجربه کرد است.

عرضه محصولی کاملاً سازگار با تلفن‌های هوشمند آیفون باعث شده تا میزان توجه‌ها به ساعت هوشمند اپل واچ نسبت به محصولات مشابه در بازار افزایش پیدا کند. اپل تا به امروز توانسته با عرضه اپل واچ، محصولات مبتنی بر اندروید ویر را از عرصه رقابت‌ها حذف کند و حالا تصمیم دارد تا با ارائه قابلیت‌های بیشتر، جایگاه بهتری نسبت به شرکت‌های مختلف نظیر فیت بیت و شیائومی پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373