لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی از نسل جدید آیفون اس ای منتشر شد

تصاویر مفهومی از نسل جدید آیفون اس ای منتشر شد

اخیراً تصاویر مفهومی جدید از نسل جدید آیفون اس ای منتشر شده است که بر اساس شایعات مختلف در مورد این تلفن هوشمند طراحی شده‌اند.

تا پیش از این، یک فایل ویدیویی از نسل جدید آیفون اس ای منتشر شده بود که ظاهر این تلفن هوشمند را همانند نسل اول آن نشان می‌دادند و تنها تفاوت آن در پنل شیشه‌ای بخش پشتی آن خلاصه می‌شد. در این تصویر مشخص شده بود که نسل جدید آیفون اس ای با سیستم احراز هویت تاچ آیدی و پشتیبانی از شارژ بدون سیم در کنار جک 3.5 میلی متری خروجی صدا ارائه خواهد شد.

اما حالا Steve Hemmerstoffer که با حساب کاربری @OnLeaks در شبکه اجتماعی توییتر فعالیت می‌کند، رندرهای جدیدی از آیفون اس ای جدید را منتشر کرده است. در این تصاویر، برخلاف فایل ویدیویی، سیستم احراز هویت تاچ آیدی به همراه دکمه هوم از این تلفن هوشمند حذف شده است و به جای آن، از طراحی بدون حاشیه استفاده شده است.

در این تصاویر، آیفون 4 اینچی اپل با نمایشگر بدون حاشیه و فرورفتگی جدیدی که تا پیش از این در آیفون ایکس شاهد آن بوده‌ایم تولید شده است. در این تصاویر، همچنین جک 3.5 میلی متری خروجی صدا از آیفون‌ها حذف شده است و به جای آن اپل از طراحی قرینه در قسمت پایینی دستگاه استفاده کرده است.

بر اساس ادعای طراح این تصاویر، اپل احتمالاً نسل جدید آیفون اس ای را با ابعاد 123.8 در 58.6 در 7.6 میلی متر تولید خواهد کرد و سایز قطر نمایشگر آن بزرگ تر از 4 اینچ و بین 4.7 تا 5 اینچ خواهد بود. گفتنی است که در این تصاویر، پنل شیشه‌ای پشتی آیفون اس ای جدید حذف شده است و در صورت حقیقت داشتن این تصاویر مفهومی، احتمالاً این تلفن هوشمند قادر به شارژ شدن از طریق پدهای بدون سیم را نخواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420