لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اکثر قابلیت‌های آی او اس 13 با تمرکز بر آیپدها ارائه خواهند شد

اکثر قابلیت‌های آی او اس 13 با تمرکز بر آیپدها ارائه خواهند شد

اپل تصمیم دارد تا از سال آینده و با عرضه‌ای او اس 13 تمرکز بیشتری روی قابلیت‌ها و کارکرد سری محصولات آیپد داشته باشد.

Mark Gurman، تحلیل گر معروف خبرگزاری بلومبرگ که تا پیش از این به دلیل انتشار پیش بینی‌های دقیق در مورد محصولات اپل شهرت بسیار زیادی پیدا کرده بود، اخیرا اعلام کرده که شرکت اپل در سال 2019 با عرضه‌ای او اس 13 تمرکز ویژه‌ای روی قابلیت‌های جدید آیپدها خواهد کرد.

اپل تصمیم دارد تا اپلیکیشن‌های مختلف، نظیر نرم افزار مدیریت فایل در آیپدها را مجهز به قابلیت‌های کاربردی‌تری کند. اپلیکیشن Files از آی او اس 13 به بعد مجهز به قابلیت باز کردن تب‌های مختلف خواهد شد و همچنین کاربران می‌توانند نرم افزارهای اختصاصی را به صورت Split View در آیپدها باز کنند.

اپل تصمیم دارد تا حالت‌های مختلفی نظیر multitasking mode را به آیپدها اضافه کند تا استفاده از این محصولات همانند کامپیوترهای مک کاربردی‌تر شود. علاوه بر این، قابلیت‌های ارائه شده برای اپل پنسل قرار است افزایش قابل توجهی پیدا کند و قلم استایلوس به یکی از اصلی‌ترین ابزارهای کار در آیپد تبدیل شود.

Gurman تا پیش از این ادعا کرده بود که قابلیت‌های یاد شده در آی او اس 12 ارائه خواهد شد. اما حالا مشخص شده که این قابلیت‌ها به دلیل وجود تأخیر در روند توسعه آی او اس، در نسخه‌های بعدی این سیستم عامل در سال 2019 آماده عرضه می‌شوند. در حقیقت اپل قصد دارد تا با ارائه قابلیت‌های کاربردی‌تر، توجه کاربران و خریداران به تبلت‌های خود را افزایش دهد.

تا پیش از این، بسیاری از تحلیلگران ادعا کرده بودند که میزان فروش تبلت‌ها در بازار جهانی با کاهشی چشم گیر مواجه شده است و کاربران بیشتر تمایل به استفاده از تلفن‌های هوشمند در کنار کامپیوترهای دسکتاپ پیدا کرده‌اند. اما حالا مشخص شده است که اپل با ارائه قابلیت‌های بیشتر در دستگاه‌های همراه خود، قصد دارد تا میزان توجه به بازار تبلت‌ها را افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420